300 de mil. de euro pentru construcția unui nod rutier ultra-modern la Berlin

300 de mil. de euro pentru construcția unui nod rutier ultra-modern la Berlin
Autoritățile din Berlin vor finanța cu 300 de milioane de euro construcția unui nod rutier ultra-modern la intersecția autostrăzilor A 115 și A 100.

În locul unde acum parchează camioanele, în Berlin, la intersecția autostrăzilor A 115 și A 100 se va construi un nod rutier ultra-modern care va rezolva problemele cauzate de traficul greu, dar va oferi și soluții mai eficiente pentru toți cei care vor să intre și să iasă din oraș.

300 de mil. de euro pentru construcția unui nod rutier ultra-modern la Berlin

În prezent acesta est cel mai aglomerat loc din punct de vedere al traficului din jurl Berlinului. Aici circulă în fiecare zi peste 230.000 de vehicule, dintre care peste 12.000 sunt camioane.

VEZI ȘI: Niciun cetățean italian să nu poate călătorii liber în Austria

O altă problemă este legată și de faptul că 25 dintre poduri sunt într-o stare destul de avansată de degradare.

Autoritățile locale au decis alocarea sumei de 300 de milioane de euro pentru investiția într-un nod rutier ultra-modern, care să decongestioneze zona și să rezolve problemele cauzate de traficul greu la intrarea și ieșirea din Berlin, dar și pentru optimizarea unor rute care să ducă spre marile centre de logistică din zonă.

Iată care sunt punctele cele mai importante ale noului nod rutier:

  • vor exista șapte intrări și ieșiri noi în acst triunghi, fiecar la o distanță minimă de 800 de metri
  • autostrada Avus (A115) va fi mutată și refăcută complet pe o distanță de 900 de metri. Ea va trece prin mijlocul actualei parcări de camione, motelul Avus urmând să-și rămână în zonă, acesta având statut de clădire istorică
  • A100 va fi complet refăcută pe o distanță de 800 de metri
  • zona Messedamm nu va mai face parte din A100, ci va fi inclusă în noua porțiune de pee Avus. Peretele de protecție fonică va avea aici o înălțime de 8 metri.

Lucrările la noul nod rutier vor dura cel puțin șapte ani și vor începe în 2021. Până atunci se vor efectua lucrări care să ajute la preluarea traficului în zonele care vor fi modificate complet.

Singurul punct unde nu este nevoie de devierea traficului este locul unde se va construi noua bucată din autostrada Avus.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.