Camioane

A doua generație Mercedes-Benz MirrorCam are brațe mai scurte cu 10 cm

Mercedes-Benz Trucks lansează a doua generație a sistemului de camere MirrorCam, care vine cu brațe exterioare mai scurte cu 10 cm și alte îmbunătățiri.

A doua generație MirrorCam este disponibilă pe modelele Mercedes-Benz Actros, Arocs și eActros începând din luna aprilie 2022. La baza modificărilor au fost discuțiile cu clienții despre experiențele lor din operațiunile zilnice.

A doua generație Mercedes-Benz MirrorCam are brațe mai scurte cu 10 cm

La exterior, noul sistem MirrorCam se remarcă prin brațele scurtate cu 10 cm, atât pentru cabinele de 2,5 metri lățime, cât și pentru cele de 2,3 metri. Astfel, șoferii pot merge cu spatele în linie dreaptă mai ușor decât cu prima generație MirrorCam.

Datorită lățimii reduse, coliziunile cu obiectele de la marginea drumului sunt acum practic imposibile. De asemenea, perspectiva camerelor video este acum și mai asemănătoare cu cea a oglinzilor convenționale.

În plus, o margine de picurare a fost încorporată în partea de jos a brațului camerelor, pentru a preveni scurgerea apei pe lentile. De asemenea, inginerii Mercedes-Benz Trucks au optimizat tonurile de culoare, pentru ca imaginea din ecrane să fie mai apropiată de cea din realitate, dar cu un contrast mai mare.

VEZI ȘI: Mercedes lansează a treia generație a motorului diesel de 13 litri OM 471

Evoluția sistemului de camere în ce privește adaptarea la culori și strălucire înseamnă că ecranele vor arăta zonele relevante pentru situația de condus și mai precis, de exemplu când se merge cu spatele în întuneric sau într-un loc slab luminat.

Mai sigur în depășiri și perioade cu vizibilitate slabă

Sistemul revizuit poate ajuta șoferii să abordeze mai sigur și fără stres situații precum depășirile, manevrele și condusul în perioadele de vizibilitate slabă sau întuneric, dar și virajele sau trecerea prin spații înguste. Se păstrează avantajele primei generații MirrorCam, precum modul de unghi larg la manevrele cu spatele, liniile de distanță, mișcarea imaginii de pe ecrane în timpul virajelor sau monitorizarea împrejurimilor camionului în perioadele de odihnă.

Interacțiunea dintre MirrorCam și asistentul la virare al Mercedes‑Benz Trucks și-a demonstrat deja utilitatea. Dacă există riscul ca un șofer să nu observe un pieton sau biciclist în timpul virajului la dreapta, sistemul intervine în limitele sale, avertizând șoferul sau chiar inițiind frânarea automată, la viteze de până la 20 km/h, în cazul Active Sideguard Assist. Asistentul la virare continuă să folosească ecranele MirrorCam pentru a afișa avertizările vizuale.

În schimb, spre deosebire de DAF și MAN, Mercedes-Benz preferă să păstreze oglinzile convenționale pentru zona din față a cabinei și partea pasagerului.

Din aceeași categorie...

Back to top button