IAA HanovraȘtiri

Acestea sunt noutățile Daimler la IAA Hanovra 2014

Compania Daimler va fi prezentă la IAA 2014, în Hanovra, între 25 septembrie – 2 octombrie, cu o gamă largă de modele, de la autovehicule comerciale ușoare și camioane, până la autobuze și autocare. Mercedes-Benz va promova în cadrul acestui eveniment atât cele mai recente lansări, cât și cele mai noi sisteme și echipamente inovatoare, de acum disponibile la modelele existente. Punctul de atracţie al standului Mercedes-Benz de autovehicule comerciale uşoare de la IAA va fi lansarea publică a noului Vito.

Noul Mercedes-Benz Vito
Beneficiind de trei sisteme de propulsie diferite, o capacitate de încărcare mare, echipamente unice de siguranţă şi un preţ accesibil, Vito stabileşte noi standarde în segmentul său.
având masa maximă cuprinsă între 2,5 şi 3,2 tone. Deşi dispune de o capacitate de încărcare record de până la 1.369 kg, acesta este promovat de germani ca un vehicul ce are costuri de achiziţie şi întreţinere reduse. Segmentul de clienți pentru noul Vito este unul larg și cuprinde producători, comercianţi, distribuitori precum și furnizori de servicii de întreţinere la transport de tip shuttle/taxi. În plus, acesta este primul autovehicul din clasa sa care dispune de variante de tracţiune spate, tracţiune integrală și, începând cu aceasta generație, de tracţiune faţă. Noul Vito Furgon este singurul model din segmentul său disponibil în trei variante de lungime. Vito Mixto dispune de o cabină ce combină avantajele unui furgon cu cele ale unui model pentru transport de persoane. Iar prin Vito Tourer, Mercedes-Benz deschide un capitol cu totul nou în transportul de persoane. Există trei variante disponibile: Vito Tourer BASE, funcțional și robust, versatilul Vito Tourer PRO și modelul premium Vito Tourer SELECT.

Acestea sunt noutățile Daimler la IAA Hanovra 2014

Noul Mercedes-Benz Vito 2014

Noul Mercedes-Benz Sprinter
Cu o masă maximă admisă cuprinsă între 3,19 t și 5,0 t și o multitudine de variante, Sprinter acoperă foarte bine segmentul său. În spatele designului restilizat anul trecut, Sprinter beneficiază de o înaltă tehnologie fiind primul autovehicul comercial echipat cu sisteme de siguranță active preluate de la automobile. În plus, Mercedes-Benz Sprinter are o gamă completă nouă de motorizare, care respectă standardele de emisii Euro 6, ca alternativă la Euro 5b+. Chiar și cu noile tehnologii implementate ce par un atuu în fața clienților, Sprinter are de dus o luptă dură cu singurul său concurent veritabil, ce va fi prezent la IAA Hanovra, noul Iveco Daily.

Mercedes-Benz Sprinter 2014

Mercedes-Benz Citan
Mercedes-Benz Citan este autovehiculul multifuncţional bazat pe platforma tehnică a lui Renault Kangoo și este destinat distribuției urbane. Gama sa de modele oferă trei variante de lungimi și trei configurații: Furgon, Mixto și Combi, cu o masă maximă admisă între 1,8 t și 2,2 t. Mai mult, Citan Combi poate avea până la șapte locuri pentru transportul comercial de pasageri, pentru anumite piețe.

Toată gama de camioane
De la Actros și Arocs la Antos și Atego, Mercedes-Benz este primul producător european care a lansat flota cu tehnologie Euro 6. În același timp, actualul portofoliu de camioane Mercedes-Benz stabilește noi standarde pentru raportul cost – eficienţă, siguranță și confort. Același lucru este valabil pentru gama Mercedes-Benz Special Trucks: Econic, Unimog și Zetros. Pentru prima oară împreună la IAA, cele patru modele Actros, Arocs, Antos și Atego prezintă o întreagă serie de caracteristici noi. Mercedes-Benz Actros este camionul cel mai eficient din punct de vedere al costurilor și consumă mai puțin combustibil decât cel mai economic autovehicul din clasa sa. Acest lucru este dovedit în competiția “Fuel Duel”, care are loc în 22 de țări (din 2015 și în România), unde în peste 300 de flote duelul a fost câștigat de Actros în proporție de 99%, economia medie de combustibil fiind în medie de circa 10%. Beneficiind de putere, robustețe și eficiență, de la basculantă la capul tractor cu semi-remorcă, Mercedes-Benz Arocs are toate atributele necesare în operațiuni dificile de șantier. Noile funcţii și echipamente, precum „Hydraulic Auxiliary Drive” (HAD), „Turbo Retarder Clutch” sau „Predictive Powertrain Control” (PPC – sistemul care anticipează variațiile drumului și intervine pe sistemul de transmisie al camionului), îl ajută să răspundă unor solicitări extinse ale clienţilor. Mercedes-Benz Antos este specialistul pe segmentul operațiunilor de distribuție grea și, în același timp, un camion multifuncțional, care poate fi configurat pentru cerințele specifice ale fiecărui transportator. Acest lucru este susținut și de noua configurație a axei frontale pe perne de aer, introdusă ca opțiune, care permite să se seteze înălțimea de lucru necesară. Disponibil în numeroase variante, Antos poate fi configurat pentru diferite necesităţi de operare. Mercedes-Benz Atego este liderul european pe piața de camioane de distribuţie cu o masă maximă admisă între 6,5 şi 16 t, reprezentând un etalon în ceea ce privește calitatea și fiabilitatea.

Mercedes-Benz Antos

Noul Mercedes-Benz Actros SLT
Noul Mercedes-Benz Actros SLT își celebrează prima apariţie în public la IAA 2014. Acesta poate ajunge la o masă maximă în autotren de 250 t și este echipat cu cea mai nouă și fascinantă tehnologie. Și aici regăsim inovatorul “Turbo Retarder Clutch“ care permite o pornire de pe loc fără uzură și un retarder cu o mare capacitate de frânare. Transmisia perfect etajată (16 trepte, PowerShift 3) permite utilizarea celui mai bun raport de transmitere indiferent de situație. Actros SLT este disponibil într-o varietate foarte mare de configurații, vârful de gamă fiind Actros SLT 8×8, cu tracțiune integrală pe toate cele patru axe.

Noi modele pentru Econic, Unimog, Zetros şi Fuso Canter
Econic beneficiază de un nou motor pe gaz natural M 936 G, bazat pe motorul turbodiesel de 7,7l, OM 936 din noua generație BlueEfficiency Power. Fiind un motor mono-combustibil, acesta funcţionează cu gaz natural comprimat (CNG) și are o putere de 221 kW (301 CP), cu cuplu motor maxim de 1200 Nm. Pe lângă aceste valori ridicate, acest motor atinge atât noi standarde în ceea ce privește emisiile de CO2 (cu 22% mai reduse decât la un motor diesel), cât și în ceea ce privește nivelul de zgomot, care este și mai redus decât cel al silențiosului motor diesel OM963. Unimog gama medie este acum disponibilă în două variante: U 216 și U 218, modele compacte entry-level, şi modelele U 318 și U 530. Noua generație nu numai că are un design atractiv, dar, mai presus de toate, beneficiază de mai multă eficienţă, capacitate sporită de protecţie a mediului înconjurător şi costuri reduse. Noi sisteme sunt prezente și pentru aceste game, precum sistemul hidraulic care acționează precis și cu acuratețe, chiar și în condițiile creșterii puterii hidraulice, și transmisia hidrostatică îmbunătățită. Unimog gama mare destinată activităților speciale, în condiții extreme, este acum complet diferită față de seria precedentă. Cele două modele U4023 și U5023 utilizează acum cel mai puternic motor folosit vreodată în această gamă – 170kW (231CP) și 900 Nm cuplu – localizat central în spatele cabinei, generând un centru de greutate coborât și o gardă la sol crescută. Atunci cȃnd sunt necesare o putere de tracţiune şi o capacitate de încărcare foarte mari, în condiţii extrem de dificile, Mercedes-Benz Zetros este soluţia perfectă. Mercedes-Benz Fuso este un pionier în materie de sisteme de propulsie ecologice pentru sectorul autovehiculelor comerciale. Noul Fuso Canter E-Cell reprezintă cea mai avansată formă, din punct de vedere tehnologic, a unui camion electric fără emisii: o autonomie de funcționare de peste 100 km, putere de 110 kW (150 CP), sarcină utilă a șasiului de aproximativ 3,0 t și o masă maximă admisă de 6,0 t.

Mercedes-Benz Future Truck 2025
Vizitatorii standului Mercedes-Benz de la IAA vor avea posibilitatea de a analiza camioanele viitorului. Conceptul “Mercedes-Benz Future Truck 2025” aduce o revoluție în materie de eficiență și siguranță, trafic rutier, infrastructură şi transport rutier profesional. Peste zece ani, camioanele vor fi capabile să funcţioneze autonom pe autostrăzile și drumurile din Europa. Conceptul este dezvoltat de Daimler Trucks, ca parte a inițiativei “Shaping Future Transportation”, ce are scopul de a economisi resurse și de a reduce toate tipurile de emisii, asigurând, în același timp, cel mai înalt nivel de siguranță rutieră.

Mercedes-Benz şi Setra
Autobuzele urbane, autobuzele interurbane, autocarele turistice și microbuzele – Mercedes-Benz și Setra nu sunt doar prezente în fiecare segment, ci, mai mult decȃt atȃt, sunt lideri de piaţă. Această poziție de supremaţie a fost cȃştigată şi datorită adoptării normei de poluare Euro 6, ambele branduri ridicȃnd standardele pieţei prin autovehicule ce oferă un consum eficient de combustibil. Cu peste 40.000 de unităţi vȃndute, Mercedes-Benz Citaro este liderul segmentului de autobuze pentru servicii și cel mai bine vândut autobuz Mercedes-Benz din toate timpurile. Gama largă de modele Citaro este acum mai variată ca niciodată. Cu vȃnzări anuale de peste 1.000 de unităţi, Mercedes-Benz Intouro este lider în sectorul autobuzelor pentru transport interurban. Din 2014, Intouro are un design mai atrăgător, fiind disponibil și în noi variante de lungime. Mercedes-Benz Tourismo se situează în topul vȃnzărilor de autocare pe plan european. Tourismo acoperă mai multe segmente cheie ale pieţei, prin variantele sale: autocar compact, autocar cu podea medie sau autocar confortabil cu podea înaltă. Acum, Tourismo este şi mai atractiv datorită diferitelor variante de motorizare.
Criteriul de referință pentru avansul tehnologic în materie de autocare turistice este Mercedes-Benz Travego. Acest model premium prezintă numeroase inovaţii, pe partea de propulsie, siguranţă şi protecţie a mediului. În plus, Mercedes-Benz Minibus GmbH este lider în producţia de microbuze în Europa de Vest. Compania a sărbătorit și cea de-a zecea aniversare, concomitent cu livrarea microbuzului cu numărul 20.000.
Setra ComfortClass 500 MD este o gamă de autocare economice şi confortabile, cu o înălţime de pȃnă la 3,56 m. Noul Setra MD acoperă segmentele de călătorii pe distanțe scurte sau lungi, precum şi excursii. De asemenea, este potrivit pentru servicii de transfer de tip “shuttle” sau servicii de transport organizat. Noul S 511 HD din familia ComfortClass 500 urmează tradiţia Setra, care impresionează de zeci de ani prin autocare confortabile, cu un grad ridicat de siguranță. Cu o lungime de doar 10,47 m, noul model este potrivit pentru numeroase utilizări: călătorii premium, VIP shuttle şi excursii cu un număr redus de călători. Autobuzul interurban practic Setra MultiClass UL business iese în evidență prin costurile reduse de achiziție și întreținere și se remarcă prin gradul ridicat de funcționalitate. Acestui model i se alătură o nouă prezență, Setra MultiClass LE business, care completează cu succes acest segment de piață.
Noul Setra TopClass 500 oferă lux şi funcţionalitate la cel mai înalt nivel. În plus, pentru o experienţă de călătorie fascinantă, autocarul cu etaj Setra TopClass S 431 DT oferă o capacitate maximă de locuri la cel mai înalt standard de calitate. Cu o configurație standard de 83 de locuri și o lungime de 13,89 m, acest model redefinește utilizarea perfectă a spațiului.

Din aceeași categorie...

Back to top button