AL-KO începe producția șasiului hibrid cu axă spate electrificată

AL-KO începe producția șasiului hibrid cu axă spate electrificată

După prezentarea șasiului hibrid la IAA Frankfurt, compania AL-KO va începe producția acestuia, urmând ca până în 2020 să livreze primele modele cu axă spate electrificată.

AL-KO Fahrzeugtechnik a început producția șasiului hibrid prezentat sub formă de concept la IAA Frankfurt în acest an. În cea de-a doua jumătate a anului 2020 primii clienți vor putea intra în posesia vehiculelor construite pe șasiul hibrid.

La baza noului vehicul este un model Fiat Ducato cu un șasiu modificat de AL-KO Fahrzeugtechnik și echipat cu o axă spate electrificată. Cabina rămâne cea de la modelul italian și păstrează motorul diesel.

Clientul poate alege care să fie capacitatea bateriei, iar în final vehiculul poate parcurge în mod complet electric între 50 și 100 de kilometri.

În plus, mașina este echipată cu un sistem GPS care activează automat motorul electric în momentul care mașina circulă în zone urbane, unde există anumite restricții în ceea ce privește noxele.

VEZI ȘI: UPS va introduce în flotă 6.000 de vehicule cu gaz în următorii trei ani

Șoferul poate alege dacă rulează în modul complet electric, diesel sau combinat, atât diesel, cât și electric. În ultima variantă, beneficiază de o putere crescută și un cuplu îmbunătățit, la o economie de combustibil de 30%.

În plus, vehiculul echipat cu axa spate electrificată beneficiază de tracțiune integrală permanentă.

AL-KO începe producția șasiului hibrid cu axă spate electrificată

Sistemul de șasiu hibrid propus de AL-KO este unul de tip Plug-in și poate fi încărcat la priză, ceea ce îl va include în categoria vehiculelor electrice.

Șasiul hibrid poate fi utilizat pe numeroase tipuri de vehicule comerciale ușoare, începând de la cele recreaționale (autorulote) și până la cele pentru distribuție urbană sau curierat.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.