ALD Automotive: 10 ani pe piața de leasing operațional din România

ALD Automotive: 10 ani pe piața de leasing operațional din România

ALD Automotive face bilanțul primilor 10 ani pe piața de leasing operațional din România: o cotă de piață de 17%, o flotă auto de 8.864 vehicule și un portofoliu de 320 de clienți.

Într-un deceniu de activitate, ALD Automotive, a lansat aplicaţii mobile inovatoare pentru a sprijini activitatea clienţilor săi, a creat primul produs de leasing operaţional White Label din România și a fost prima companie de leasing operational activ implicată în acţiuni de înverzire a parcurilor auto.

În cei 10 ani, ALD Automotive şi-a concentrat activitatea pe 3 paliere importante: oferirea unor servicii de calitate, inovatoare, utilizarea aplicaţiilor mobile şi online care să susţină nevoia de mobilitate a clienţilor companiei şi protejarea mediului înconjurător.

ALD Automotive: 10 ani pe piața de leasing operațional din România

Procesul de maturizare a pieţei şi necesităţile clienţilor din România au fost factorii esenţiali pentru ALD Automotive în crearea de produse şi servicii adaptate specificului local. Au rezultat astfel programe specializate pentru diferite categorii de business, ceea ce a determinat creşterea şi menţinerea încrederii clienţilor companiei.

VEZI ȘI: MOTORcheckUP, testul german ce-ți spune cât o mai duce motorul tău

Mai mult, din dorinţa de a fi mereu cu un pas în faţă şi de a anticipa trendurile, ALD Automotive și agenția de cercetare Nielsen au realizat primul studiu din România care explorează atitudinile managerilor în legătură cu serviciile de leasing operațional, luând în considerare peste 400 de companii care operează pe piața din România.

[pullquote align=”full” cite=”Shane Dowling, General Manager ALD Automotive România” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Inovaţia, sustenabilitatea şi calitatea sunt valorile cheie ale ALD Automotive, după care ne ghidăm activitatea atât la nivel local, cât şi internaţional. În cei 10 ani de când activăm în România ne-am lăsat cu siguranţă amprenta asupra nivelului de profesionalism al pieţei, asupra diversităţii serviciilor şi a calitaţii programelor de customer care oferite clienţilor. Ne-am asumat rolul de formator al pietei şi am făcut promisiuni pe termen lung partenerilor noştri, cărora vreau să le mulţumesc pentru încrederea acordată de-a lungul timpului. În viitor ne dorim sa continuăm să influenţăm piaţa din poziţia noastră de lideri şi ne concentrăm pe oferirea de servicii inovatoare, fiind întotdeauna cu un pas înaintea tendinţelor pieţei.[/pullquote]

În consecinţă, în 2015, ALD Automotive s-a orientat către una dintre cele mai importante nișe – IMM-urile. Astfel, alături de Toyota, ALD Automotive a creat Toyota All Inclusive, primul produs White Label de pe piața românească.

Digitalizarea în leasingul operaţional
Luând în considerare tendinţa de digitalizare a pieţei, ALD Automotive s-a concentrat pe introducerea aplicaţiilor mobile şi a platformelor online ca suport pentru clienţii săi. Astfel, au fost create ALD Mobile, o aplicație ce permite contactarea și geolocalizarea furnizorilor, ALD Net o aplicatie de raportare online, disponibilă 24/7 managerilor de flote auto, care oferă analize în timp real pentru întreaga flota gestionată, şi ALD Carselector, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a configura, compara şi selecta maşina dintr-o bază de date de peste 4 700 de autovehicule multi-brand. În plus, clienţii companiei au fost primii care au beneficiat de o aplicație de call-center cu conectare la Internet, Visual IVR.

Iniţiative de protectie a mediului
Unul dintre cele mai importante paliere de dezvoltare pe parcursul celor 10 ani pentru ALD Automotive a fost protecţia mediului înconjurător. Astfel, compania a oferit cursuri de condus defensiv și ecologic, printr-un parteneriat exclusiv cu Academia Titi Aur şi s-a implicat în educarea constantă a clienţilor şi angajaţilor, prin oferirea de teste cu cele mai noi modele de autovehicule electrice de pe piaţa locală. În plus, ALD Automotive a fost prima companie care a livrat o flotă de maşini electrice în leasing operaţional către un client din România.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker