Apa minerală Sanpellegrino va fi transportată în camioane Scania R 410 cu LNG

Apa minerală Sanpellegrino va fi transportată în camioane Scania R 410 cu gaz

Sanpellegrino reduce emisiile de carbon și zgomotul utilizând camioane Scania R 410 cu LNG pentru transportul apei minerale îmbuteliate.

Nu încape niciun dubiu că, pe termen mediu, una dintre cele mai eficiente soluții de decarbonizare a transportului rutier o reprezintă gazul natural lichefiat sau comprimat.

O confirmare în acest sens vine si din partea grupul Sanpellegrino, care va transporta apa minerală îmbuteliată de la stația de producție din San Pellegrino Terme până la centrele logistice din Madone, în camioane Scania R 410 cu LNG.

În 2018, producătorul Sanpellegrino a produs 1.5 miliarde de sticle de apă minerală, care au fost exportate în mai mult de 150 de țări.

Creșterea producție din ultimii ani a fost puternică, motiv pentru care Sanpellegrino va începe în primăvara lui 2019 extinderea facilităților sale de producție.

Acest lucru va înseamnă mai multe transporturi pe drumuri înguste prin sate în văile Bergamasque Prealp spre și de la izvoare. În fiecare zi, sunt efectuate non-stop 300 de transporturi către stația de producție.

Având în vedere creșterea producției, Sanpellegrino și partenerul său de logistică, Koiné, au inițiat discuții cu Scania privind găsirea unei soluții durabile.

VEZI ȘI: Daimler va fi prezent în cadrul târgului Bauma 2019 din Munchen

„Aceste camioane cu gaz lichefiat constituie un element important în asigurarea continuării dezvoltării operațiunilor noastre”, spune Maura Sartore, șefa Chain of Supply Europe South Europe, Nestlé Waters.

Grupul subliniază faptul că introducerea camioanelor alimentate cu gaz natural face parte din agenda sa de sustenabilitate și că a redus deja consumul de apă cu 200.000 de metri cubi și alimentarea cu energie electrică este acum complet regenerabilă.

Pe lângă reducerea anuală de carbon cu 500 de tone, motoarele cu gaz natural oferă o reducere substanțială a zgomotului în comparație cu cele diesel.

Deoarece compania planifică transporturi pe timpul nopților, pentru a evita congestionarea traficului pe traseul spre Madone, aflat la 35 km de izvoare, acest lucru a fost un aspect important.

Din cele 80.000 de camioane anuale care ajung la San Pellegrino, 75% merg la centrul logistic.

Scania a livrat 50 de camioane Scania R 410 cu gaz natural lichefiat către Koiné, cele mai multe dintre acestea urmând să fie utilizate în operațiuni de transport pentru Sanpellegrino.

Interesul pentru utilizarea gazul natural în operațiunile de transport din Italia crește rapid, în prezent existând 39 de stații de alimentare cu gaz natural lichefiat (LNG) în țară, iar alte 25 urmează să fie terminate.

Autoritățile locale bucuroase de investiție
Giuliano Ghisalberi, primarul din Zogno spune că “Sanpellegrino este un angajator major în zonă și locuitorii noștri sunt bucuroși cu faptul că acesta își extinde operațiunile și generează mai multe locuri de muncă”. Pe de altă parte, “au existat preocupări privind creșterea traficului, a zgomotului și a poluării. Prin urmare, suntem extrem de mulțumiți de introducerea camioanelor cu gaz”, a completat primarul.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.