Asociația germană BWVL solicită renunțarea la cabotaj și derogări la Reg (UE) 561/2006

Asociația germană BWVL solicită renunțarea la cabotaj și derogări la Reg (UE) 561/2006
Asociația germană pentru industrie, transport și logistică (BWVL) cere măsuri speciale pe perioada crizei impusă de epidemia de coronavirus.

Pentru aprovizionarea populației și pentru a nu întrerupe fluxul de aprovizionare al companiilor din industrie este nevoie de măsuri speciale care să vină în sprijinul transportatorilor.

Asociația germană BWVL solicită renunțarea la cabotaj și derogări la Reg (UE) 561/2006

Asociația germană pentru industrie, transport și logistică (BWVL) a solicitat, printre altele, renunțarea la cabotaj și derogări la Reg. (UE) 561/2006 privind timpii de condus și odihnă.

În ceea ce privește renunțarea la cabotaj, BWVL a spus că este nevoie de orice camion disponibil, iar pentru a nu crea întreruperi ale fluxului de aprovizinoare, șoferii să nu intre în carantină în momentul în care trec dintr-o țară într-alta.

Astfel, reprezenttanții BWVL cer ridicarea restricțiilor în ceea ce privește cabotajul pentru o perioadă de minimum două sau trei luni. De asemenea, BWVL solicită și prelungirea numărului de ore de condus de la 9 la 11 pe zi și o reducere a timpilor de odihnă în consecință.

În plus, s-a solicitat și ajutor social pentru companiile care sunt nevoite să trimită șoferii în șomaj tehnic și pentru șoferii care nu-și pot efectua meseria din cauza infectării cu coronavirus.

Pentru a veni în sprijinul șoferilor, reprezentanții BWVL solicită ca obligativitatea pentru companiile de unde se încarcă sau unde se descarcă marfa, cât și platformele logisitce să ofere acces șoferilor la facilități sanitare (wc, dușuri, camere de odihnă) și de asemenea să se asigure că totul se desfășoară în condiții de siguranță totală din punctul de vedere al posibilității infectării cu COVID-19.

VEZI ȘI: Setul de linii directoare al Comisiei Europene pentru asigurarea liberei circulații a bunurilor

Pentru ca totul să funcționeze din punct de vedere logisitc în această perioadă e nevoie de culoare speciale la granițe pentru camioane și, de asemenea, BWVL a spus că e necesar ca și camioanele ultra-lungi să poată circula în această perioadă pe toată rețeaua de drumuri, fără restricție.

În afara prevederilor operative, președintele BWVL, Jochen Quick, a solicitat și ajutor financiar pentru companiile mici și mijlocii care vor intra, cel mai probabil, într-un impas din cauza lipsei de lichidități. Astfel, s-a cerut implementarea unei linii de criză în care o echipă specială să stea la dispoziția șoferilor și a companiilor de transport și să le ofere informații din toate regiunile în care au de efectuat transporturi.

Autoritățile federale au spus că analizează toate solicitările și că vor completa rapid pachetul de măsuri deja aprobate pentru a facilita munca șoferilor de camion.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.