InfotechServiceȘtiri

Finalistii Scania Top Team din Romania si Bulgaria

In weekend-ul care tocmai a trecut, s-au desfasurat in paralele la dealerul Scania din Bacau, finalele nationale Scania Top Team Romania si Bulgaria, unde 9 echipe, si-au demonstrat abilitatile profesionale.

Trofeul finalei nationale din Romania a fost castigat de echipa Bucuresti 2, care si-a masurat fortele cu alte 5 echipe. Echipa castigatoare este formata din Stefan Isail (capitan), Cristi Enea, Gabriel Isail, Marian Hutanu si Daniel Zlate. Locul II au fost castigat de Bucuresti 1, iar locul III de Sibiu 1. Echipa din Bulgaria care s‐a calificat la finala europeana Top Team, este cea din Devnya.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Locul II a fost castigat de echipa din Burgas, iar locul III de cei din Tarnovo. Locul I din Romania si locul I din Bulgaria, au castigat cate un premiu de 750 de euro. In functie de pozitia obtinuta, echipele de pe locurile II si III au castigat premii in valoare de pana la 1.250 de euro. Provocarile nu se opresc aici pentru angajatii Scania care au obtinut locul I.

Performanta obtinuta in cadrul finalei nationale le ofera posibilitatea acestora sa participe la Finala regionala Top Team de la Bratislava, ce va avea loc in martie 2015. Echipele castigatoare din finalele regionale, vor participa la Finala mondiala, unde premiul este de 50.000 de euro.

Competitia la nivel national s-a desfasurat intr-o singura zi. Echipele au fost formate din angajati ai service -urilor Scania si au avut de infruntat patru probe practice, care presupun identificarea si rezolvarea unor defecte ce tin de toate sistemele care echipeaza un camion si o proba teoretica, fiecare proba aducand echipelor participante un maximum 50 de puncte.

Probele au fost urmatoarele:

Statia 1: Motor
Statia 2: Sasiu
Statia 3: Retarder
Statia 4: Sistem de franare
Statia 5: Teorie (50 de intrebari tehnice)

Echipa din Bucuresti care a castigat finala romaneasca de la Bacau, a fost singura care a identificat la Statia 4, o problema la sistemul de franare pneumatic – un furtun de aer comprimat blocat.

Stefan Isail, capitanul echipei castigatoare a declarat la finalul competitiei: “concursul din acest an a fost organizat foarte bine, iar problemele tehnice ale camioanelor au fost din categoria celor pe care le intalnesti in viata de zi cu zi.” „Eu am pornit in concurs cu gandul sa castigam “, a afirmat liderul echipei, „am facut tot posibilul sa-i motivez si pe colegi in acest sens si astfel am castigat, desi doi dintre ei au doar trei ani de experienta in service de camioane.

Cred ca succesul nostru s-a datorat faptului ca am reusit sa ne controlam cel mai bine emotiile, pentru ca oameni valorosi erau in toate echipele. Dar conteaza si sa te sincronizezi cu ceilalti, de aceea e concurs pe echipe, si nu individual. Iar pana la finala de la Bratislava ne propunem sa acumulam cat mai multe cunostinte tehnice si sa lucram si la pregatirea psihologica.“

Respectul pentru oameni este una dintre valorile Scania. Competitia pune accentul pe construirea unui climat de munca sanatos si sigur, lucru care nu poate sa ramana exclusiv intre granitele celor 8 ore de lucru zilnic. De asemenea se doreste dezvoltarea profesionalismului, orientarii catre client si incurajeaza munca in echipa.

Scopul atelierelor de service Scania din intreaga lume este sa ofere servicii care sa permita clientilor sa isi foloseasca vehiculele cat mai mult timp posibil. Acest lucru este posibil doar cu personal foarte bine pregatit, De aceea Scania Romania investeste, in permanenta, in perfectionarea profesionala a personalului sau.

Din aceeași categorie...

Back to top button