Austria: Lucrări de verificare la podul Lueg de pe A13 Brenner

Lucrările de verificare la podul Lueg de pe A13 Brenner vor genera pertubări considerabile ale traficului pe autostrada A13 Brenner din Austria.
Începând cu data de 3 aprilie, se vor efectua inspecții de siguranță aprofundate la podul Lueg de pe autostrada A13 Brenner. Din acest motiv, benzile de circulație vor fi închise alternativ și parțial până la finalul lunii aprilie.
În consecință, de miercuri, 3 aprilie, până cel mai probabil vineri, 12 aprilie, traficul va fi permis pe o singură bandă pentru direcția Brenner. Ulterior, de la data estimativă de 10 aprilie până la 30 aprilie (sau mai devreme, în funcție de progresul inspecțiilor), o singură bandă va fi deschisă pentru direcția Innsbruck.
Experți independenți și certificați în domeniul construcțiilor de poduri vor colecta și analiza meticulos toate informațiile referitoare la condiția actuală a fiecărui component al podului – de la elemente mici precum șuruburi, până la elemente majore ca grinzi de oțel, piloni, console, joncțiuni ale carosabilului și structura de ansamblu.
VEZI ȘI: DEKRA utilizează camioane electrice pentru formarea viitorilor șoferi
Rezultatele lucrărilor de verificare vor fi disponibile la începutul verii, oferind ASFINAG date esențiale despre condiția podului Lueg. Aceste informații vor servi drept fundament pentru elaborarea unui plan detaliat de acțiuni. ASFINAG anticipează posibilitatea ca, în timpul reparațiilor, traficul să fie redirecționat pe o singură bandă.
Cel mai bine verificat pod din Europa
Pe lângă această intensificare a intervalelor de verificare, a fost instalat și un sistem cuprinzător de senzori pentru a monitoriza permanent starea părților cheie ale podului. Acest sistem modern de monitorizare este în prezent unic în Austria în această formă și dimensiune și oferă ASFINAG informații în timp real cu privire la starea podului.
Acest lucru face ca podul Lueg să fie în prezent cel mai bine monitorizat pod din întreaga Europă.
Podul Lueg nu numai că este cea mai complicată structură de pe autostrada A13 Brenner, dar este și cel mai lung pod cu pantă având o lungime de aproximativ 1,8 kilometri și o înclinație constantă de 2%.