Camioane

bauma 2022: Mercedes-Benz Trucks își prezintă oferta diesel pentru construcții

La bauma 2022, Mercedes-Benz Trucks prezintă în această săptămână noutățile din gama de camioane diesel pentru aplicațiile de construcții.

Pe lângă o serie de noi soluții electrice pentru segmentul de construcții, Mercedes-Benz Trucks a expus la bauma 2022 și noutățile sale din segmentul diesel. Printre modelele expuse se află Actros L Edition 3, mai multe modele Arocs cu suprastructuri de la Hiab, Liebherr, Meiller, Palfinger și Putzmeister, Atego 1530 K cu suprastructură basculabilă pe trei părți de la Meiller și Unimog 435.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Recent lansatul model exclusivist Actros L Edition 3, cu până la 30 de echipamente suplimentare incluse în standard, poate fi comandat și într-o versiune mai robustă, care nu se dă în spate nici când vine vorba de intrat pe un șantier de construcții. Edition 3 este disponibil pentru toate versiunile Actros L cu 2 și 3 axe și cabine GigaSpace și BigSpace.

O altă noutate în segmentul diesel este a treia generație a motorului OM 471 de 12,8 litri, disponibil pentru toate camioanele Mercedes din această lună. Motorul dispune acum de două turbine personalizate în funcție de aplicație: astfel, dacă gama pentru distanțe lungi dispune de o turbină ce favorizează consumul redus, gama de construcții utilizează o turbină ce favorizează performanța și puterea de frânare a motorului. De asemenea, programul Top Torque a fost extins la versiunile de 450 și 480 CP, oferind mai multă performanță exact când este nevoie.bauma 2022: Mercedes-Benz Trucks își prezintă oferta diesel pentru construcții

Pentru și mai multă dinamică, noua transmisie automatizată PowerShift Advanced permite plecări de pe loc mai rapide și mai line. Parametrii pedalei de accelerație au fost de asemenea optimizați pentru un control maxim în timpul manevrelor de finețe, dar și un răspuns mai direct. În afară de cuplarea cu motorul OM 471, PowerShift Advanced va fi disponibilă din aprilie 2023 alături de toate motoarele Mercedes-Benz Trucks (OM 470, OM 473, OM 936 și G 140).

Pentru modelele Actros și Arocs care sunt folosite preponderent pe șosea, dar uneori intră și pe terenuri mai dificile, este ideal sistemul de tracțiune față Hydraulic Auxiliary Drive. Odată cuplat, HAD funcționează până la viteze de 30 km/h și generează tracțiunea suplimentară necesară pentru a face față rampelor abrupte sau drumurilor alunecoase.

VEZI ȘI: Test Mercedes-Benz Actros L 1851 cu a treia generație a motorului OM 471

Ambreiajul turbo retarder (TRC) este o specialitate renumită pentru aplicațiile grele de transport. Ca o combinație între un ambreiaj hidraulic de pornire și un retarder într-o singură componentă comună, el permite și plecări de pe loc fine și manevre de precizie la viteze foarte reduse, chiar și cu cele mai grele sarcini. Iar față de un ambreiaj convențional, practic nu are uzură. Modelul Actros L Edition 3 prezentat la bauma era echipat atât cu HAD, cât și cu TRC.

Un alt avantaj pe șantierele de construcții deseori aglomerate sunt și brațele mai scurte ale camerelor video de la a a doua generație MirrorCam. Aceasta este disponibilă din luna aprilie, oferind șoferilor o experiență mult mai apropiată de cea a oglinzilor clasice.bauma 2022: Mercedes-Benz Trucks își prezintă oferta diesel pentru construcții

De asemenea, Mercedes-Benz Trucks a prezentat o nouă axă față pentru modelul Arocs, de 10 tone. Printre altele, aceasta permite montarea de macarale mai mari sau echipamente mai grele imediat după cabină. Modelele Arocs și Actros dispun de noi blocuri optice cu lumini de zi LED și opțional full LED. Acestea sunt disponibile și cu apărătoare de pietre și pentru modelele cu suspensie de oțel.Mercedes-Benz Trucks faruri LED

Din aceeași categorie...

Back to top button