
Mercedes-Benz Trucks va prezinta în premieră la bauma 2025 noul eArocs 400, primul său camion electric dedicat sectorului de construcții.
Industria construcțiilor este una dintre cele mai solicitante în ceea ce privește transportul de materiale, infrastructura temporară și condițiile de trafic dificile. Vehiculele utilizate trebuie să îndeplinească cele mai înalte standarde de robustețe, fiabilitate, eficiență și siguranță, în timp ce decarbonizarea transportului devine o prioritate tot mai mare.
Pentru a răspunde acestor provocări, Mercedes-Benz Trucks va expune în aprilie la München, peste 40 de vehicule cu soluții adaptate diverselor aplicații, atât în cadrul propriului stand expozițional, cât și la standurile unor carosieri parteneri.
Gama va include atât modele diesel convenționale, cât și variante electrice cu baterii, oferind vizitatorilor o imagine de ansamblu asupra viitorului transportului în construcții. Totodată, producătorul va prezenta și soluțiile sale de mobilitate și servicii, inclusiv noul brand TruckCharge, destinat infrastructurii de încărcare pentru camioanele electrice.
eArocs 400 – rezistent, puternic și acum electric
Modelul Arocs este un nume de referință în transportul pentru construcții, remarcându-se prin performanță și durabilitate atât pe șosea, cât și în teren accidentat. Acum, producătorul german extinde gama sa de camioane electrice cu eArocs 400, conceput special pentru a face față cerințelor riguroase ale șantierelor moderne.
Premiera mondială a modelului va avea loc la bauma 2025, unde producătorul va dezvălui toate detaliile tehnice și beneficiile utilizării electromobilității în transportul din construcții. Cu un design robust și soluții tehnologice avansate, noul camion electric eArocs 400 promite să redefinească eficiența și sustenabilitatea în acest domeniu esențial al industriei.
Mercedes-Benz Trucks nu oferă informații suplimentare despre eArocs 400. Totuși, putem presupune că acesta va fi echipat cu un pachet de baterii de aproximativ 400 kW, ceea ce i-ar putea conferi o autonomie de 350 – 400 kilometri.