Carburanti

Benzinăriile Shell din Norvegia au devenit St1

La sfârșitul unei perioade de tranziție de câțiva ani, benzinăriile Shell din Norvegia, Suedia și Finlanda vor fi redenumite St1.

Compania de energie St1, care din 2015 operează sub marca Shell cele aproximativ 300 de benzinării din Norvegia, face un pas mai departe și va continua să le opereze sub propria marcă. La sfârșitul unei perioade de tranziție de câțiva ani, benzinăriile Shell din Norvegia, Suedia și Finlanda vor fi redenumite St1.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

În 2015, St1 a cumpărat o mare parte din operațiunile comerciale ale Shell din Norvegia. Aceasta a inclus, printre altele, întreaga rețea de depozite, logistica, combustibilul marin și benzinării. În același timp, companiile au convenit asupra unui acord de licență, prin care benzinăriile au fost operate sub marca Shell.

Încă din 2010, St1 a cumpărat de la Shell operațiunile corespunzătoare din Finlanda și Suedia, precum și o rafinărie în Göteborg. În total, St1 are aproximativ 1.270 de benzinării, dintre care unele în Suedia și Finlanda sunt deja operate sub marca St1. În prezent, însă, St1 utilizează marca proprie în toate cele 1.270 de stații, dintre care 300 în Norvegia.

VEZI ȘI: Caspy Europarking, prima parcare securizată pentru camioane din sudul României

“Shell a fost un partener bun timp de mulți ani, iar mulți dintre noi au lucrat la Shell înainte de achiziția din 2015. Cu toate acestea, acum credem că a venit momentul să ne dezvoltăm în continuare propria marcă în tranziția energetică în care intrăm. Este o situație de piață dificilă în care ne aflăm și credem că propria noastră marcă ne face mai puternici, concentrându-ne pe propria strategie și pe o singură marcă”, a declarat directorul de marketing Erlend Føleide.

Tranziție către surse de energie cu zero emisii CO2

St1 investește masiv în tranziția energetică și oferă clienților săi din ce în ce mai mult biogaz și stații de încărcare pentru vehicule electrice, pe lângă combustibilii regenerabili mai tradiționali, cum ar fi biodiesel, HVO și bioetanol. Rețeaua este formată atât din stații automate, cât și din locații mai mari, cu magazine, cafenele și spălătorii auto. Combustibilul regenerabil reprezintă o parte din ce în ce mai mare din cifra de afaceri, iar în 2022 aceasta a fost de 17,4 %.

Viziunea St1 este să se bazeze pe producția și vânzarea de energie care nu implică emisii de CO2, iar investițiile sale în soluții regenerabile arată că banii sunt investiți pentru a lucra la realizarea acesteia.

Din aceeași categorie...

Back to top button