BGL continuă lupta împotriva cartelului de camioane

BGL continuă lupta împotriva cartelului de camioane

Termenul limită pentru depunerea celui de-al treilea proces BGL împotriva cartelului de camioane a fost prelungit până la 31 mai 2019.

Până în prezent s-au consituit parte în acest procest peste 10.000 de companii de transport.

Asociația germană de transport, logistică și managementul deșeurilor (BGL) alături de financialright se luptă pentru 7.000 de mici companii de transport în procesul deschis împotriva cartelului de camioane, în joc fiind daune de miliarde, adică aproximativ 150.000 de euro pentru fiecare camion.

Reprezentarea juridică în instanță se va face de către firma de avocatură Hausfeld Rechtsanwälte LLP, care este specializată în procedurile de despăgubire împotriva încălcării normelor antitrust și care pregătește documentația pentru cel de-al treilea proces.

Datorită cererilor foarte mari, termenul limită pentru depunerea celei de-a treia acțiuni împotriva cartelului a fost prelungit până la sfârșitul lunii mai.

Companiile interesate se pot înregistra până pe 31 mai 2019 pe platforma online www.truck-damages.com pe care există deja mai mult de 10.000 de camioane înregistrate.

Companiile membre afiliate la BGL beneficiază de un comision de 29% în cazul în care acțiunea are succes, iar non-membri de 33%. Pot fi înscrise camioane cumpărate sau operate în leasing din perioada 01 aprilie 2004 până la 31 decembrie 2016.

VEZI ȘI: Două tractoare Valtra T254 Versu autonome curăță pista celui mai nordic aeroport din UE

De asemenea, până în data de 31 mai 2019 sunt încă posibile înregistrări din partea companiilor deja înregistrate, dar care mai au camioanele achiziționate din perioada menționată.

Aceste acțiuni vin ca urmare a faptului că în 2016 și 2017, Comisia Europeană a înregistrat amenzi record de peste 3.8 miliarde euro împotriva tuturor producătorilor de camioane (Daimler, Volvo Trucks/Renault Trucks, DAF, IVECO și Scania) pentru implicarea lor în așa-numitul cartel al producătorilor.

Înțelegerile au durat cel puțin 14 ani, și anume din ianuarie 1997 până în ianuarie 2011.

În acest caz, producătorii au făcut înțelegeri de grup asupra prețurilor camioanelor și data introducerii și transmiterea costurilor suplimentare pentru respectarea standardelor de emisie Euro III și Euro VI.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.