BGL critică faptul că Germania a blocat revizuirea normelor UE de tarifare rutieră

BGL critică faptul că Germania a blocat revizuirea normelor UE de tarifare rutieră
BGL, LBT, precum și companiile mici și mijlocii de transport și logistică sunt dezamăgite de faptul că Germania a blocat revizuirea normelor UE de tarifare rutieră.

BBGL, LBT (Asociația bavareză a companiilor de transport și logistică) și alte asociații regionale de transport și logistică sunt dezamăgite de veto-ul exercitat de ministrul transporturilor din Germania în cadrul Consiliului UE, care a blocat revizuirea normelor UE de tarifare rutieră (directiva Eurovignette).

BGL critică faptul că Germania a blocat revizuirea normelor UE de tarifare rutieră

Andreas Scheuer a motivat poziția sa privind revizuirea normelor UE de tarifare rutieră, care lua în calcul taxarea vehiculelor comerciale între 3.5 și 7.5 tone, prin faptul că o astfel de inițiativă ar afecta din punct de vedere economic companiile mici și mijlocii din Germmania.

VEZI ȘI: Transportatorii francezi vor organiza baraje pentru blocarea camioanelor străine

Prof. Dr. Dirk Engelhardt, reprezentantul BGL, a spus însă că, din contră, această decizie afectează negativ micile afaceri din Germania pentru că le permite companiilor din alte țări ale Uniunii să presteze servicii similare la un preț mult mai mic pe teritoriul Germanie, una din țările direct vizate fiind Polonia.

Reacția Asociației germane de transport, logistică și managementul deșeurilor (BGL) vine după ce în ultima perioadă s-a înregistrat o creștere a transportului de mărfuri cu vehicule comerciale între 3.5 și 7.5 tone efectuate de companii străine, bănuiala fiind că, pentru a evita plata taxelor, o serie de companii transportă marfa pe această cale pe teritoriul Germaniei.

BGL afirmă că se puteau da excepții punctuale pe categorii de mici meșteșugari în locul blocării acestei directive, mai ales că are un impact negativ și asupra mediului înconjurător (împărțirea mărfii de pe un camion pe mai multe vehicule comerciale mici), dar și asupra locurilor de parcare (și așa insuficiente).

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.