BGL vrea mai multă corectitudine și echitate pe piața germană de transport

BGL vrea mai multă corectitudine și echitate pe piața germană de transport
BGL dorește să pună capăt dumpingului și cabotajului ilegal și încearcă să încheie parteneriate și cu alți actori din piața de transport și logistică.

Asociația germană de transport, logistică și managementul deșeurilor (BGL) a făcut un apel, mai ales în această perioadă de criză, pentru mai multă corectitudine și echitate pe piața germană de transport și logistică.

BGL vrea mai multă corectitudine și echitate pe piața germană de transport

Asociația încearcă să încheie parteneriate cu alte asociații de profil, case de expediții, burse de transport, inclusiv Deutsche Bahn, pentru a stabili niște reguli foarte clare de conduită, care să ducă în final la o echitate pe piața de transport.

Obiectivul pe termen scurt este de a aduce mai mult fair-play pe piața germană de transport, mai ales că pentru această perioadă Ministerul Transporturilor a relaxat anumite prevederi legislative.

Desigur, BGL nu are control asupra companiilor de transport care, de exemplu, acceptă un preț mic pe kilometru, printr-o bursă de marfă, chiar dacă costul total este sub costul operațional efectiv. În schimb se poate încheia un acord cu companiile să nu accepte prețuri mai mici decât un minim stabilit, de asemenea pot fi controlate casele de expediții și mai ales poate fi depistat cabotajul ilegal.

Discuțiile cu Deutsche Bahn au avut ca subiect în primul rând transportul feroviar care se efectuează prin DB Cargo, dar și situația DB Schenker și Transa, de asemenea, jucători pe piața de transport.

VEZI ȘI: Autostrada electrificată reduce poluarea, dar și costurile pentru transportatori

BGL spune că fair-play-ul nu se aplică doar la prețuri, ci și la modul în care se fac transporturile și oricine deține informații despre companiile care fac cabotaj este încurajat să informeze asociația. Acest lucru se poate face simplu, printr-un mail, fotografii cu camioane suspecte sau prin orice alt mijloc, asociația garantând că nu vor fi divulgate sursele informațiilor.

De asemenea, reprezentanții asociației germane au trimis o comunicare către toți membri pentru a stabili câteva regului esențiale de fair-play în branșă.

Dirk Engelhardt, directorul BGL, a făcut un apel ca practicile ilegale din rândul companiilor germane să înceteze pentru că în această perioadă toată lumea este afectată și este important ca toți să iasă cât mai bine din această criză. Acesta mai menționat chiar utilizarea echipei speciale de control, înființată în urmă cu 3 ani, care se ocupă de controale legate de munca la negru, salariul minim și cabotaj. Astfel, această echipă de control va colabora cu fiscul german, poliția, vama și orice alte autorități federale abilitate pentru a-și atinge obiectivul.

BGL a anunțat că săptămâna viitoare va avea o întâlnire cu reprezentanții celor mai importante asociații de profil, dar și cu cele mai mari companii de transport și logistică din Germania, urmând să prezinte apoi primele concluzii.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.