AnvelopeTop News

Bridgestone are o nouă pistă de testare pe suprafață umedă la Roma

Bridgestone a investit 3 milioane de euro într-o nouă pistă de testare cu suprafață umedă, care a fost proiectată în colaborare cu Universitatea din Pisa.

Noua pistă de testare cu suprafață umedă de la Centrul european de cercetare, dezvoltare și testare Bridgestone din Roma utilizează agregate atent selectate, cu rezistență mai mare la uzură și omogenitate mai bună în timp, cu frecare constantă și nivel de aderență mai ridicat.

Bridgestone are o nouă pistă de testare pe suprafață umedă la Roma

Acest lucru permite o evaluare mai bună a performanței generale a anvelopelor.

Configurația avansată a pistei oferă o serie de avantaje, precum condiții dinamice de tranziție cu intrări combinate și acțiuni mai frecvente ale accelerației, testarea de slalom printr-o șicană rapidă și capacitatea de a conduce în ambele direcții ale pistei, mai multe trepte combinate comparativ cu configurația originală și accelerație și decelerare mai ușoară în direcția longitudinală în comparație cu configurația originală

Combinate, aceste rezultate îi producătorului nipon să dezvolte și să testeze anvelope care îndeplinesc nevoile clienților.

Înainte de a începe construcția propriu-zisă, designul a fost testat folosind simulări de circuit virtual. Acest lucru a făcut posibilă evaluarea diferitelor scenarii în prealabil și, în cele din urmă, alegerea celei mai bune configurații posibile.

VEZI ȘI: Continental lansează anvelopa pentru remorci Conti Hybrid HT3+

Această dezvoltare virtuală a oferit și beneficii semnificative de durabilitate, deoarece a permis o utilizare mai eficientă a resurselor.

În plus, până la 90% din apă poate fi reciclată datorită unui nou sistem de management al apei format din șase kilometri de conducte și un rezervor de patru milioane de litri, reducând și mai mult impactul noului circuit asupra mediului.

Siguranța pe noua pistă de testare

Siguranța pe noua pistă de testare umedă este crucială. Prin urmare, pentru a scurta distanțele de frânare în punctele cele mai critice, în zonele de rulare este plasată o argilă specială, denumită Argex.

De asemenea, construcția noii piste a oferit o oportunitate de îmbunătățire a întregului management al siguranței centrului european de testare prin introducerea unui nou sistem de management al siguranței EUPG, care oferă monitorizare digitală automată a pistei.

Șoferii de test primesc alerte de siguranță în timp real prin tablouri de bord digitale și mesaje vocale automate. Acest lucru le permite acestora să se concentreze pe deplin asupra conducerii, primind în același timp informații esențiale privind siguranța.

Alte funcții noi includ accesul digital la toate circuitele din locație prin înregistrarea automată a autorizațiilor, sau bariere virtuale pentru gestionarea unor zone specifice.

Din aceeași categorie...

Back to top button