Bridgestone devine sponsor oficial al Jocurilor Olimpice

Bridgestone sponsor oficial al Jocurilor Olimpice

Bridgestone, cea mai mare companie de anvelope şi produse din cauciuc, a anunțat că a încheiat un acord cu Comitetul Olimpic Internațional (IOC) prin care devine sponsor oficial al Jocurilor Olimpice pînă în 2024.

Anunțul a fost făcut în Tokyo în cadrul unei conferințe de presă, iar semnarea formală a acordului TOP s-a realizat în prezența Președintelui IOC, Thomas Bach; Masaaki Tsuya, CEO şi Președintele Consiliului de Administrație Bridgestone; şi a altor reprezentanți ai companiilor şi demnitari IOC, precum şi invitați.

Parteneriatul dintre Bridgestone şi Jocurile Olimpice şi Mișcarea Olimpică intră în vigoare imediat şi include drepturi de activare în cadrul Jocurilor Olimpice de la Rio din 2016. În plus, Bridgestone a primit drepturi de activare a sponsorizărilor în Brazilia, Coreea, Japonia şi Statele Unite până în 2016. Începând cu 2017, drepturile de activare ale Bridgestone se vor extinde la nivel global şi vor include Jocurile Olimpice de Iarnă de la PyeongChang din 2018, Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 şi toate edițiile Jocurilor Olimpice desfășurate în perioada 2022 şi 2024 în orașele care urmează să fie selectate de IOC. Acordul include, de asemenea, drepturi de activare în cadrul oricăror Jocuri Olimpice pentru Tineret care pot avea loc în intervalul 2017 şi 2024.

Bridgestone devine sponsor oficial al Jocurilor Olimpice

Categoriile de produse cuprinse în acordul de sponsorizare semnat de Bridgestone includ: rulmenți pentru izolare seismică, care sunt utilizați pentru protejarea structurilor împotriva pagubelor cauzate de seisme; biciclete ne-motorizate, un segment de produse în care Bridgestone a adus inovații timp de mai bine de 60 de ani şi întreaga gamă de anvelope produse de companie, Bridgestone devenind astfel furnizorul oficial de anvelope al Jocurilor Olimpice.

Fiind o companie globală, Bridgestone este extrem de entuziasmată de rolul său de partener al întregii Mișcări Olimpice, un grup de organizații care nu doar aduce laolaltă sportivii de la nivel mondial pentru a participa la cel mai important festival sportiv, ci combină această sărbătoare a sportului cu spiritul de a fi în serviciul comunității, cu responsabilitatea socială, respectul pentru diversitate şi angajamentul pentru principiile fundamentale ale fenomenului olimpic. A continuat, ne dorim o relație de lungă durată, reciproc avantajoasă, prin intermediul căreia vom comunica angajamentul nostru pentru societate, precum şi mesajul nostru de brand la nivel mondial, a declarat Masaaki Tsuya, CEO şi Președinte al Consiliului de Administrație.

Programul TOP este un program de sponsorizare global întrucât vine în beneficiul tuturor organizatorilor Jocurilor Olimpice viitoare, precum şi tuturor Comitetelor Olimpice Naționale şi sportivilor acestora, garantând faptul că sportivii din întreaga lume, şi nu doar din țările dezvoltate, pot concura la Jocurile Olimpice. Bridgestone este lider mondial în industria în care operează, iar noi suntem extrem de încântați să urăm companiei bun venit la programul TOP, deoarece astfel își reconfirmă angajamentul pe termen lung pentru Mișcarea Olimpică, spune Thomas Bach, Președintele IOC.

Parteneriatul, născut dintr-un proces de selecție reciproc, oferă companiei Bridgestone o platformă strategică globală care îi va permite să ajungă la clienții săi prin noi metode de activare şi comunicare, să dezvolte nivelul de conștientizare a brandurilor şi tehnologiilor sale şi să continue globalizarea operațiunilor sale cu sprijinul mândrilor colegi de echipă din întreaga lume.

Conferința de presă i-a avut ca invitați pe John Coates, Vice Președinte IOC; Tsunekazu Takeda, Președintele Comisiei de Marketing a IOC, Președintele Comitetului Olimpic din Japonia (JOC), şi Vice Președintele Comitetului de organizare a Jocurilor Olimpice şi Paralimpice Tokyo 2020; Yoshiro Mori, Președintele Comitetului de organizare a Jocurilor Olimpice şi Paralimpice Tokyo 2020; Naoko Takahashi, Executive Board Member al JOC, medaliat cu aur la maratonul din cadrul Jocurilor Olimpice de la Sydney şi Kosuke Kitajima, medaliat cu aur la proba de înot (bras) în cadrul Jocurilor Olimpice de la Atena şi de la Beijing.

Bridgestone își desfășoară activitățile în conformitate cu misiunea sa de „a servi societatea cu produse de calitate superioară” şi susține principiile fundamentale ale fenomenului olimpic, al cărui scop este de a poziționa sportul în serviciul dezvoltării armonioase a oamenilor, în vederea promovării păcii în societate şi menținerii demnității umane.

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker