BWVL caută rezolvări pentru problemele din transportul rutier

BWVL caută rezolvări pentru problemele din transportul rutier

BWVL cere politicului să se implice și să pună bazele pentru dezvoltarea unei infrastructuri care să permită alimentarea vehiculelor cu combustibili alternativi, scrie eutotransport.de.

Asociația germană pentru industrie, transport și logistică (BWVL) a prezentat, în cadrul forumului organizat la Berlin, problemele cu care se confruntă industria. Lipsa lucrătorilor calificați, costuri suplimentare, dar și protecția mediului înconjurător au fost subiectele principale de discuție în cadrul evenimentului.

Una din temele de discuție a fost în jurul vehiculelor cu combustibili alternativi, iar problemele în această zonă sunt numeroase, iar presiunea de a reduce poluarea în zona transportului rutier este foarte mare.

Producătorii actuali nu dispun de modele electrice, iar la cele alimentate cu gaz natural, indiferent că vorbim de LNG sau CNG, există probleme atunci când sunt folosite în transportul de zi cu zi, ceea ce duce, în principal, la o creștere a costurilor de operare.

Astfel, reprezentanții BWVL au spus că este nevoie ca guvernul să demareze un program național de susținere care să ducă la dezvoltarea unei rețele de puncte de alimentare pentru vehiculele cu combustibili alternativi.

În acest moment, în Germania este o mare problema la alimentarea cu gaz natural lichefiat (LNG) pentru că există foarte puține puncte de alimentare, iar transportatorii evită să folosească astfel de vehicule cu combustibil alternativ pentru a evita probleme logistice și de costuri.

VEZI ȘI: Aldi Süd a tras primele concluzii după testarea camioanelor alimentate cu gaz și a celor electrice

Tema reducerii noxelor și a poluării în această industrie este o prioritate națională în Germania și se caută diverse soluții, iar BWVL recomandă dezvoltarea rapidă o soluțiilor de mobilitate inovatoare, indiferent că vorbim de vehicule cu combustibili alternativi sau autonome.

De asemenea, BWVL recomandă și aprobarea unei legislații la nivel european care să permită efectuarea transportului de marfă cu camioane extra lungi pe toate rețelele de drumuri și să ia în calcul și creșterea masei totale a camioanelor pentru a putea transporta o cantitate mai mare de mărfuri în cadrul unui singur transport.

O altă temă discutată a fost diversele taxe care se aplică în domeniul transportului rutier, cei de la BWVL solicitând aplicarea unor taxe de drum și pentru autobuze și vehicule mici pentru a mai scădea din taxele transportatorilor.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.