Top 3 cafele consumate de români în benzinăriile MOL
Latte, espresso și cafea lungă printre cele mai vândute cafele din benzinăriile MOL din România.
Conform MOL, achiziția unei cafele reprezintă al doilea motiv pentru care clienții se opresc la benzinăriile sale, după alimentarea cu carburant.
De Ziua Internațională a Cafelei, pe 1 octombrie, MOL a analizat obiceiurile de consum de cafea ale clienților săi din diverse țări, inclusiv România.
Astfel, în primele opt luni din 2024, cele mai consumate cafele în benzinăriile MOL din România au fost: Latte, Espresso și Cafea lungă.
VEZI ȘI: PepsiCo și-a automatizat depozitul din Polonia
De asemenea, a fost remarcată o creștere a preferinței pentru cafeaua „la pachet”. În stațiile Fresh Corner, clienții au acces la 21 de tipuri de cafea proaspăt măcinată din zona de autoservire sau la 19 tipuri preparate la espressorul barista.
O nouă cafea de origine
Sortimentul de cafele a fost îmbogățit cu o nouă variantă de cafea originară din Brazilia – Arabica Single Origin Brazil 100%, care are o aromă mai delicată perfectă pentru espresso sau flat white.
În schimb, arabica-robusta oferă un gust bogat și intens, ideal pentru băuturi precum latte sau cappuccino.
Cafeaua oferită de MOL este prăjită în propria prăjitorie din Ungaria, deschisă în 2022.
În cadrul unei statistici regionale, clienții din Cehia sunt cei mai mari consumatori de cafea, urmați de cei din Ungaria și Croația. În total, în perioada ianuarie-august 2024, MOL a vândut peste 40 de milioane de cafele, adică 120 de cești pe minut.