Camioanele electrice cu pile de hidrogen vor ajuta la dezvoltarea industriei auto într-o nouă direcție

Camioanele cu pile de combustie pe hidrogen vor ajuta la dezvoltarea industriei auto într-o nouă direcție

Doar Toyota și Hyundai sunt producătorii care au încercat să câștige clienți interesați de vehicule electric cu pile de combustie pe bază de hidrogen. Din păcate, fenomenul încă nu a prins, însă lucrurile nu sunt cu adevărat stinse.

De ce? Pentru că dezvoltatorii și producătorii de camioane își doresc să meargă în această direcție, iar acest lucru o să genereze o nouă tendință în piață care ar putea fi urmată cu ușurință și de vehiculele destinate pasagerilor.

Iată câteva dintre punctele cheie ale acestei industrii și cum ar putea ajuta pe viitor.

Utilizarea pe scară largă a camioanelor electrice cu pile de hidrogen va duce la o scădere generoasă a emisiilor totale de transport pe măsură ce rețelele de alimentare se vor extinde.

Phillip Dietrich, CEO-ului Grupului H2 Energy Group, crede că pe măsură ce operatorii mari îmbrățișează combustibilul alternativ și investesc în infrastructura sa, absorbția automobilelor de pasageri va crește în mod corespunzător.

Compania elvețiană condusă de Dietrich își propune să creeze o rețea națională de stații de alimentare cu hidrogen.

Compania sprijină deja mai mulți operatori cu vehicule pe bază de hidrogen, iar anul trecut, cu ocazia IAA de la Hanovra, a fost semnat un memorandum cu Hyundai prin care cele două companii vor ajuta la introducerea în țară a 1.000 de camioane de mare tonaj cu sistem de propulsie pe bază de pile de combustie cu hidrogen.

VEZI ȘI: RIO 4TX-TRAILERPULSE, noua soluție de management al flotei de la WABCO și RIO

Mai mult decât atât, oficialii companiei elevețiene speră să obțină o serie de avantaje din partea statului pentru cei care decid să opereze astfel de vehicule.

„Fiecare țară trebuie să-și găsească propriul cadru pentru a stabili un sistem ecologic profitabil”, a completat Dietrich.

Pentru ca lucrurile să funcționeze în direcția potrivită, Dietrich spune că mai întâi este nevoie de dezvoltarea uzinelor pentru îmbutelierea hidrogenului, iar mai apoi instalarea stațiilor de încărcare.

„Vedem deja că utilizatorii privați vor merge până departe pentru a economisi unul sau doi cenți pe combustibilul lor. Nu putem înlocui cele 3.000 de stații de distribuție a carburanților [în Elveția] cu stații de alimentare cu hidrogen, dar una care să acopere o suprafață de 20 de kilometri va fi suficientă pentru a-i convinge pe utilizatorii privați să facă această trecere”, a completat oficialul Grupului H2 Energy Group.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.