Camioane

Primul camion electric Volta Zero a ieșit de pe linia de producție din Steyr

Producător de vehicule comerciale complet electrice și furnizor de servicii Volta Trucks a confirmat că primul camion electric Volta Zero a fost finalizat în fabrica contractată de companie din Steyr, Austria.

Vehiculul de referință, primul dintr-o serie de prototipuri de „verificare a producției” din a doua generație, va face parte dintr-o flotă pilot de camioane. Acestea vor fi oferite unui grup țintă de clienți pentru perioade extinse la finalul lui 2022 și începutul lui 2023, pentru a permite operatorilor de flote să înțeleagă cum se va integra în operațiunile lor un camion de capacitate medie complet electric construit special.

Primul camion electric Volta Zero a ieșit de pe linia de producție din Steyr

Producția de serie a modelului Volta Zero cu specificații pentru clienți este programată pentru începutul lui 2023.

Unitatea de producție sub contract a Volta Trucks este administrată de Steyr Automotive, fosta MAN Truck and Bus Austria. Steyr Automotive a fost desemnată în august 2021, în urma unei licitații extinse și pe baza experienței îndelungate în domeniul producției de vehicule comerciale, a infrastructurii existente și a vitezei consecvente de lansare pe piață. Steyr Automotive pune la dispoziția Volta Trucks peste 100 de ani de experiență de producție în construcția de vehicule comerciale grele.

VEZI ȘI: QUANTRON prezintă camioane cu hidrogen cu autonomie de 1.500 km

Steyr Automotive a rezervat pentru Volta Trucks o capacitate de 14.000 de vehicule pe an din producția totală disponibilă. În timp, fabricarea Volta Zero va crea 510 locuri de muncă, plus 180 de locuri de muncă în construcția suprastructurilor izoterme, la care se adaugă aproximativ 2.000 de posturi în cadrul lanțului de aprovizionare. Contractul de fabricație are o valoare de până la 1 miliard de euro pe durata sa de viață.

Primul camion electric Volta Zero a ieșit de pe linia de producție din Steyr

„Acest prim vehicul care iese de pe linia de producție a uzinei noastre din Steyr este cea mai recentă și importantă etapă din călătoria Volta Trucks către începerea producției de serie. Realizarea acestui reper semnificativ în doar 12 luni este o dovadă a ritmului în care lucrăm pentru a livra pe străzile urbane cele mai sigure și mai durabile camioane, precum și a colaborării excelente pe care o avem cu partenerii noștri de la Steyr Automotive. Echipa lor a folosit generații de experiență în construcția de camioane premium pentru a livra primul Volta Zero de pe linia de producție la timp și la cele mai înalte standarde de calitate”, a spus co-fondatorul și directorul de producție și logistică al Volta Trucks, Kjell Walöen, privind primul camion electric Volta Zero ieșind de pe linia de producție de la Steyr.

Testat la temperaturi extreme în sudul Italiei

Volta Trucks a finalizat un program riguros de testare la temperaturi extreme a modelului Volta Zero de 16 tone complet electric. Desfășurat pe parcursul a șase săptămâni la Centrul Tehnic Nardo din sudul Italiei, programul de testare la temperaturi extreme a fost efectuat pentru a se asigura că Volta Zero va oferi niveluri ridicate de fiabilitate și durabilitate atunci când producția de serie a acestuia va începe la începutul lui 2023.

Primul camion electric Volta Zero a ieșit de pe linia de producție din Steyr

Echipa de dezvoltare a vehiculelor de la Volta Trucks a parcurs peste 2.500 km de cicluri de conducere axate pe clienți, la viteze de autostradă și oraș. Efectuate la temperaturi de până la 39 de grade Celsius în timpul zilei și 28 de grade Celsius pe timp de noapte, sistemul de aer condiționat și managementul termic al bateriei și al grupului motopropulsor al Volta Zero au fost complet evaluate și împinse la extreme pentru a asigura o fiabilitate operațională optimă.

Primul camion electric Volta Zero a ieșit de pe linia de producție din Steyr

Deși puțin probabil să fie operat în condiții de praf în mediul urban, Volta Trucks au efectuat teste și în astfel de condiții, ceea ce a reprezentat o provocare și mai dură pentru șasiul Volta Zero, împingând suspensia, direcția, sistemul de control al tracțiunii și sistemul de frânare ale vehiculului dincolo de limita așteptată a utilizării normale de către clienți. În plus, acumularea de praf a fost studiată în ceea ce privește pătrunderea în cabină și în cutia de încărcare, precum și modul în care acesta se așează pe componente precum luminile, ștergătoarele și panourile.

Din aceeași categorie...

Back to top button