Camioane

Camion Scania cu axă spate de 30 de tone

Compania olandeză de reciclare Omrin a primit recent un camion Scania foarte special, cu o axă spate de 30 de tone, pentru transport de containere grele.

Omrin avea nevoie de un camion rigid scurt pentru a muta containere pe propriul teren. O condiție suplimentară era alimentarea cu CNG, carburant pe care compania îl produce singură, pe baza deșeurilor.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Această condiție a eliminat producătorii tradiționali de camioane pentru terminale, care nu avea în ofertă modele CNG. Astfel, Omrin a optat pentru un camion de serie Scania, care a fost reconstruit de Rondaan Carrosserie & Wagenbouw pentru a face față aplicațiilor din terminale.

Baza aleasă a fost un model cu cabină P și motor alimentat cu gaz de 340 CP. Carosierul i-a adăugat o cutie de viteze automată Allison, un cârlig hidraulic de 40 de tone, dar mai ales o axă spate extrem de robustă, produsă de compania germană Kessler.

VEZI ȘI: Test cu Scania 25 P, primul camion electric greu din România

Aceasta poate suporta până la 30 de tone, un indicator fiind butucul extrem de gros, care umple foarte mult din spațiul jantei de 22,5 inchi. Dar cum acest camion nu va circula pe drumurile publice, nu se pune problema unei depășiri a tonajului permis.

Sistem special de cântărire

Un alt echipament special este un sistem foarte precis de cântărire a containerelor, care trimite automat rezultatele la birouri, astfel încât cântărirea deșeurilor se poate face fără cântarul clasic. Iar cum operațiunile vor fi foarte intense, practic non-stop în trei schimburi, acest echipament poate economisi timp și carburant.

O altă trăsătură specială este carcasa șasiului, inclusiv o bară față masivă, care joacă rolul de balast. Aceasta este necesară pentru a îmbunătăți distribuția greutății în timpul ridicării containerelor, dar și în mers.Camion Scania cu axă spate de 30 de tone

Din aceeași categorie...

Back to top button