Camioane

Camion unic pentru întreținerea drumurilor, contruit pe un șasiu MAN TGS

Zentras, compania care se ocupă de întreținerea drumurilor din cantonul elvețian Lucerna, a achiziționat un camion unic, construit de carosierul Toni Maurer pe un șasiu MAN TGS.

Toni Maurer GmbH a folosit pentru acest vehicul folosit la întreținerea drumurilor un șasiu MAN TGS 8x6H-8 din vechea generație. Ar fi fost și păcat să folosească un model din noua generație, deoarece camionul a fost pur și simplu desfigurat.

Camion unic pentru întreținerea drumurilor, contruit pe un șasiu MAN TGS

Mai precis, a fost păstrată doar partea de jos a șasiului, iar cabina a fost înlocuită cu una specială, cu vedere panoramică. Cabina pentru o singură persoană este montată central și dispune de un scaun pivotant.

Vehiculul are toate cele 4 axe direcționale și o lățime de doar 2,34 metri. Axele spate sunt echipate cu o suspensie hidropneumatică. A treia axă motoare este cea față, echipată cu sistem HydroDrive.

Carosierul a adăugat pe acest camion toate echipamentele necesare pentru întreținerea eficientă a drumurilor, intrărilor și ieșirilor de pe autostrăzi, a sensurilor giratorii sau a zonelor verzi dintre sensurile de mers.

VEZI ȘI: Noile MAN TGL, TGM și TGS stabilesc noi standarde în segmentul de distribuție

Pentru iarnă, camionul are atașată în partea din față o freză de zăpadă hidraulică, produsă de Zaugg AG Eggiwil. Instalația principală este cea de tuns iarba, produsă de Herder. Aceasta are un braț hidraulic care poate fi întins până la o distanță de 9 metri. Iarba tăiată este încărcată, cu ajutorul unui furtun flexibil, într-un container basculabil de 19,3 metri cubi.

În partea din spate, camionul are un echipament pliabil de protecție produs de Trinity Highway Products. Atunci când se staționează pe autostradă, echipamentul acționează ca un tampon de aproximativ 2 metri lungime, proiectat pentru a minimiza daunele în cazul unei coliziuni din spate.

Din aceeași categorie...

Back to top button