Camionul 100% electric Mercedes-Benz eActros va fi testat de două firme din Elveția

Camionul 100% electric Mercedes-Benz eActros va fi testat de două firme din Elveția

Camionul 100% electric Mercedes-Benz eActros se află în faza de testare în mai multe regiuni din Europa. 

Acum, oficialii producătorului german au anunțat că testele continuă, alte două companii alăturându-se programului dezvoltat în Stuttgart.

Conform Mercedes-Benz, Camion Transport și Migros, două companii din Elveția, au intrat în programul de testare pentru Mercedes-Benz eActros.

Compania Camion Transport, furnizor de servicii logistice, va miza pe serviciile unui eActros de 18 tone și va transporta mărfuri generala în St. Gallen.

Compania Migros va folosi un eActros de 25 de tone și va transporta mrufir pentru o serie de supermarket-uri din zona Zurich.

Fiecare eActros inclus în acest program va trebui să acopere zilnic în jur de 150 de kilometri.

Autonomia anunțată de nemți pentru camionul electric este de 200 de kilometri, ceea ce înseamnă că ambele companii din Elveția își vor putea desfășura activitatea zilnică fără să fie nevoite ca șoferii lor să oprească pentru reîncărcarea bateriilor.

Conform declarațiilor făcute de companiile din Elveția, camioanele vor fi lăsate la încărcarcat în sediile centrale pe timpul nopții.

VEZI ȘI: 56 de încălcări ale legislației la 53 de camioane controlate la punctul de frontieră Wasserbillig

„În Germania, eActros este deja testat în trafic real de diferiți clienți. Cu Camion Transport și Migros, suntem bucuroși să primim primii doi clienți elvețieni din diferite sectoare de activitate pentru a ne continua testele”, a declarat Jürg Lüthi, CEO Mercedes-Benz Trucks Schweiz AG.

Compania Migros se ocupă și cu transportul alimentelor refrigerate, iar semiremorca W.KO Cool de la Schmitz Cargobull a fost aleasă pentru „îmbinarea” cu camionul electric eActros. Sistemul de răcire este complet electric și funcționează fără emisii.

Mercedes-Benz eActros este echipat cu două motoare electrice, fiecare dintre acesta fiind capabil să ofere 126 kW și un cuplu motor maxim de 485 Nm.

Bateria oferită de nemți are o capacitate de 240 kWh și poate fi încărcată în doar două ore la o priză cu o putere de 150 kW.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.