Camionul electric Mercedes-Benz eActros a intrat în faza a doua de testare

Mercedes-Benz a demarat a doua fază a testelor cu eActros
Compania Remondis din Köln a început testele de drum cu Mercedes-Benz eActros, în cadrul celei de-a doua faze de testare a camionului electric produs la Wörth.

Compania Remondis, care se ocupă de reciclarea și gestionarea apei, precum și de serviciile municipale și industriale în Köln, utilizează în cadrul operațiunilor sale de gestionare a deșeurilor un camion electric Mercedes-Benz eActros de 25 de tone care are o autonomie de aproximativ 200 km.

Camionul electric Mercedes-Benz eActros a intrat în faza a doua de testare

Camionul electric este operat pe ruterele care sunt interzise camioanelor cu propulsie convențională, iar reîncărcarea acestuia se realizează la garajul Remondis din Köln. Camionul circulă pe rute cu valori mari de trafic, care implică multe opriri și porniri de pe loc. Acest lucru va stresa la maxim sistemul de propulsie și bateriile lui eActros, exact ceea ce vrea și Mercedes-Benz.

„După predarea primelor camioane electrice în Olanda și Germania, cea de-a doua fază de testare a lui eActros este acum mai rapidă”, a declarat Heinz Uliczka, șeful departamentului de vânzări de camioane de la Daimler Truck AG.

Remondis este un client important pentru Mercedes-Benz, compania din Köln fiind cea mai mare companie din Germania în domeniul gestionării deșeurilor și un pionier în ceea ce privește durabilitatea și conservarea resurselor.

VEZI ȘI: DAF a lansat modelul CF Electric cu autonomie de peste 200 de kilometri

Una dintre numeroasele descoperiri obținute în timpul testelor practice din prima fază de testare este că autonomia de 200 de kilometri anunțată de producător este absolut realizabilă, indiferent de încărcătură sau topografia traseului.

Mercedes-Benz spune că eActros nu este cu nimic inferior unui camion convențional, atunci când vine vorba de disponibilitatea și performanța în traficul urban, pe autostrăzi sau pe drumurile naționale.

Sistemul de răcire, în cazul versiunilor echipate cu suprastructură frigorifică, și sistemul de aer condiționat – ambele acționate electric – au funcționat fără nicio limitare, atât în ​​condiții de căldură extremă, cât și în condiții de iarnă.

În ceea ce privește șoferii care au condus aceste camioane pe durata testelor, aceștia s-au arătat încântați de disponibilitatea continuă a cuplului în întreaga gamă de viteze. De asemenea, aceștia au menționat în mod special silențiozitatea la rulare, respectiv experiența plăcută și lină de conducere.

Follow #infotrucker