Camionul Ford F-Max ajunge în Spania și Portugalia

Camionul Ford F-Max ajunge în Spania și Portugalia
Ford Trucks a făcut un alt pas important în expansiunea globală a lui Ford F-Max, intrând pe piața Europei de Vest prin crearea de noi parteneriate de distribuție în Portugalia și Spania.

Cu o cerere internațională pentru produsele sale mai puternică ca niciodată, în principal pentru modelul Ford F-Max, compania și-a sporit eforturile pentru a-și extinde rețeaua de distribuție și în Europa de Vest.

Camionul Ford F-Max ajunge în Spania și Portugalia

Recent, Ford Trucks a pus bazele primilor distribuitori din Europa de Vest în Portugalia și Spania. Primul dealer din Portugalia a fost deschis în Lisabona în parteneriat cu Oneshop.

Planul este de a adăuga încă patru orașe importante (Porto, Leira, Algarve și Viseu) în rețeaua de distribuție din Portugalia până în 2021. Între timp, distribuitorul spaniol F-Trucks Autumotive Hispania va opera livrări și vânzări Ford Trucks din nouă locații diferite.

„Suntem încântați că am ajuns într-un punct în care rupem „ghinionul” în industria comercială grea. F-Max ne-a adus râvnitul premiu IToY, câștigând aclamări pentru inginerie, proiectare și putere printre concurenții săi din industria comercială. Acum, F-MAX continuă în călătoria sa de succes, cu și mai multe premii internaționale, inclusiv premiile Truck of the Year în Austria și Rusia“, a decalarat Haydar Yenigün, CEO-ul Ford Otosan.

VEZI ȘI: Portul Rotterdam se pregătește pentru un Brexit fără acord

„Am stabilit deja rețeaua noastră de distribuție pe trei continente (Asia, Europa și Africa), ajungând la 44 de țări până la sfârșitul anului 2019. Interesul ridicat pentru F-Max ne-a determinat să revizuim planurile noastre de extindere globală, așa că am decis să schimbăm echipamentul și îmbunătățim obiectivul nostru pentru a ajunge la cel puțin 80 de țări până la sfârșitul anului 2023.”, a completat oficialul Ford.

Pentru Ford Trucks, Europa este principala piață de export, iar potențialul său este un factor cheie în strategia de creștere a companiei.

„Planificăm să ne extindem rețeaua de distribuitori în Italia până la sfârșitul acestui an, urmărind în același timp să acoperim aproape toate țările europene până la sfârșitul anului 2023. În ceea ce privește veniturile, ne propunem ca Europa să reprezinte 50% din vânzările noastre internaționale. Dorim să creăm legături strânse cu clienții noștri din Europa prin intermediul rețelei de distribuție, precum și prin serviciile noastre de service”, a încheiat reprezentantul Ford Trucks.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.