Campania Volvo Trucks, premiată de trei ori în Suedia

Campania de promovare a Volvo Trucks, care a început să fie difuzată odată cu lansarea noii game de camioane, a fost recompensată cu trei trofee în cadrul galei Golden Egg, cele mai importante premii ale industriei de advertising din Suedia, ce a avut loc la finalul lunii aprilie. Cele șase filme realizate de Volvo în cadrul campaniei s-au bucurat de un real success, ele totalizând peste 100 de milioane de vizualizări pe Youtube. Filmul The Epic Split, în care actorul Jean-Claude Van Damme realizează un șpagat între două camioane s-a transformat, în scurt timp de la lansare, în viral.

Volvo Trucks - The Technician - Volvo FMX2

Campania Volvo Trucks, premiată de trei ori în Suedia

În cadrul galei, Volvo Truck a fost recompensat cu două premii pentru The Epic Split, la categoriile Film și Creativitate, în timp ce întreaga campanie a fost premiată la categoria Campanie Integrată. În afară de cele trei, Volvo a fost recompensat și cu Premiul de Titan, o distincție specială oferită de către organizatorii galei, pentru inovație și inspirație în comunicare.

„Ne bucură enorm ffaptul că am obținut trei Golden Egg, mai ales pentru faptul că acestea sunt premii suedeze, pe care, practice, le-am câștigat la noi acasă. Premiile ne reconfirmă faptul că am reușit să creăm o campanie care captiveayă și este în același timp relevantă pentru publicul nostru țintă. „Am realizat un sondaj în rândul celor care au văzut reclamele. Jumătate dintre ei au declarat că vor alege Volvo data viitoare când vor cumpăra un camion. Pentru noi, acest lucru este un semn că am realizat o campanie de succes, a declarat Per Nilsson, director de PR al Volvo Trucks.

Volvo Trucks - Charlie the hamster

Cu doar două săptămâni înaintea galei Golden Egg, ce a avut loc pe 23 aprilie la Stockholm, campania Volvo a obținut cele mai multe premii la Art Director Club Awards, în SUA. În afară de acestea, Volvo Trucks a mai obținut alte două premii importante, Black Cube și Clientul Anului.

Campania de publicitate s-a derulat în perioada iunie 2012 – aprilie 2014 iar în cadrul ei au fost lansate șase filme care prezintă într-un mod inedit caracteristicile inovatoare ale camioanelor Volvo. Cel mai urmărit a fost The Epic Split, care, la doar 48 de ore de la lasare, totaliza 10 milioane de vizualizări pe Youtube. Astăzi, clipul are peste 71 de milioane de vizualizări, fiind cel mai urmărit film din industria auto.

 

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.