Când Fiat Professional sună, Chuck Norris răspunde

Fiat Professional l-a convins pe Chuck Norris să răspundă afirmativ la telefon, astfel că, starul american este noul brand ambasador al italienilor.

Zilele trecute vă anunțam de o mare lovitură de imagine pe care Fiat Professional a reușit s-o dea, semnând un contract de imagine cu legendarul Chuck Norris.

Fiat Professional va lansa o nouă campanie publicitară avându-l ca imagine pe Chuck Norris pe TV, medii digitale, radio și afișaj stradal. Materialul publicitar cheie este format din șase clipuri cu Chuck Norris alături de gama Fiat Professional din care fac parte modelele Ducato, Talento, Fullback, Doblò și Fiorino.

Chuck Norris va putea fi văzut în plină acțiune într-o varietate de scenarii, jucând rolul eroului pentru care nimic nu este imposibil, a cărui simplă prezență este suficientă pentru a obține rezultatele dorite, cum ar fi oprirea unui robinet de apă dintr-o privire, pentru că “robinetul lui Chuck Norris nu pierde nicio picătură, ci doar câștigă”.

Mesajul este că un lucrător care nu are calitățile incredibile ale lui Chuck Norris se poate baza în continuare pe linia completă de vehicule Fiat Professional, capabilă să facă față oricărei sarcini de lucru. Ideea acestei campanii este de a sprijini ofertele comerciale ale mărcii italiene pe toate piețele.

Conceptul se bazează pe alternativa “Be Chuck or be Pro” (“Fii ca Chuck sau fii Pro”), singurele două strategii disponibile pentru a face față volumului de muncă al unui profesionist real.

VEZI ȘI: Noile motoare V8 de la Scania sunt cu până la 10% mai economice

În filmul despre gama Ducato tonul se va schimba ușor, prezentând faptele actorului american, cu referințe la filmele de acțiune care l-au făcut faimos, pentru a celebra un model care a atins, de asemenea, statutul de legendă în lumea vehiculelor comerciale.

170609_Fiat-Professional_Chuck-Norris_04
170609_Fiat-Professional_Chuck-Norris_03
170609_Fiat-Professional_Chuck-Norris_05
170609_Fiat-Professional_Chuck-Norris_02
170609_Fiat-Professional_Chuck-Norris_01

Abordarea ironică este aplicată din nou, într-un film real de acțiune, în care cifra memei devine vehiculul în sine: Ducato, cel mai bine vândut din gamă și lider pe multe piețe, este singurul vehicul în care Chuck Norris poate avea încredere atunci când are nevoie de rezultate incredibile.

Intriga și starea de spirit sunt cele ale unui film de acțiune, întreaga gamă Ducato fiind urmărită de o bandă de motocicliști, într-un context extrem în care poate să-și demonstreze toată versatilitatea.

Campania a fost produsă de Filmmaster Productions și regizată de Markus Walter.

Filmele, care vor fi prezentate atât la TV, cât și online, sunt susținute de radio, presă și social media.

Apropo, cica Fiat Professional knows now Victoria’s Secret.

Follow #infotrucker

Comentarii Facebook

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *