Când fiecare kilogram în plus contează, BERGERecotrail cu patru axe este soluția

Când fiecare kilogram în plus contează, BERGERecotrail cu patru axe este soluția

Cei care fac transport de mărfuri indivizibile grele, unde fiecare kilogram în plus contează, pot utiliza semiremorca BERGERecotrail cu patru axe.

Producătorul austriac de semiremorci Berger este tot mai cunoscut pe piața locală, acesta fiind un etalon pentru toți cei care au novoie de o semiremorcă cu greutate optimizată. Pe românește, foarte ușoară.

Austriecii se laudă cu faptul că, această reducere semnificativă a greutății au realizat-o fără a face compromisuri în ceea ce privește rezistența și fiabilitatea.

Cu scopul de a-și lărgi portofoliul de produse și a seta noi standarde pe piața transporturilor speciale, Berger a lansat de curând un nou produs.

Noua semiremorcă BERGERecotrail cu patru axe (36LTn sau 36LTCn) permite realizarea unor ansambluri rutiere pentru transport greu cu masa proprie mai mică de 14 tone, chiar și atunci când sunt utilizate cele mai noi autotractoare Euro VI.

Șasiul semiremorcii BERGERecotrail cu patru axe este realizat din același oțel cu granulație fină S700, de înaltă rezistență, cu care producătorul ne-a obișnuit deja în ultimii 10 ani.

Lonjeroanele sunt ranforsate pentru a satisface cerințele transportului greu și/sau agabaritic, încărcătura maximă tehnic posibilă fiind de 47 de tone.

Axele sunt produse de SAF Holland, iar prima, care este și liftantă, și ultima sunt autoviratoare.

VEZI ȘI: Primul transport în regim TIR din Germania în China realizat în 12 zile

Podeaua este de tip hibrid multistrat, ranforsat cu plasă din fibră de sticlă, iar traversele special întărite de sub platformă asigură o rezistență la sarcină pe axa stivuitorului de 7 tone, conform DIN EN 283.

Suprastructura cu prelată este identică cu cea a modelelor cu 3 sau 2 axe, fiind conformă cu principiile de construcție ușoară.

Toate semiremorcile BERGERecotrail vin standard echipate cu Codul XL VDI 2700 pentru asigurarea încărcăturii și pot fi configurate variat în funcție de cerințele clientului.

La cerere, ambele versiuni de pot fi livrate și ca platou cu multiple posibilități de asigurare a mărfii (cadru multilock, inele de ancorare de 2.5 și 6 tone, buzunare).

Structura portantă ultra-ușoară BERGERecotrail are o elasticitate ridicată și totodată o foarte bună rezistență la uzură.

Deformarea este minimă chiar și sub sarcină punctuală extremă (ex: bobina din oțel peste 36 tone pe 1.5 metri).

Berger spune că semiremorcile sale au o viață lunga, chiar dacă acestea sunt utilizate în regim greu, respectiv își păstrează valoarea de revănzare.

În România, semiremorca BERGERecotrail cu patru axe este disponibilă prin intermediul Ecomax Trailer.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.