Când trebuie recondiționată sau înlocuită turbina?

Când trebuie recondiționată sau înlocuită turbina? La această întrebare ne răspund specialiștii Dubhe România, unul dintre principalii furnizori de piese de schimb pentru vehicule comerciale din România.
Turbinele sunt componente esențiale pentru performanța motoarelor moderne, fiind întâlnite frecvent atât la autoturismele diesel și pe benzină, cât și, aproape nelipsit, la vehiculele comerciale.
Când trebuie recondiționată sau înlocuită turbina? Există câteva semne clare de uzură care pot indica necesitatea recondiționării sau înlocuirii turbinei.
Printre acestea se numără emisia unui șuierat sau a unui sunet ascuțit în timpul funcționării motorului, aprinderea în bord a martorului corespunzător sistemului de supraalimentare, pierderea bruscă a puterii sau scăderea semnificativă a turației motorului, precum și consumul excesiv de ulei la nivelul turbosuflantei, adesea însoțit de evacuarea de fum albastru prin eșapament.
Identificarea timpurie a acestor simptome poate preveni avariile severe și costurile ridicate de reparație. Recondiționarea sau schimbarea la timp a turbinei este esențială pentru a menține performanța și fiabilitatea vehiculului.
Dubhe România este unul dintre cei mai importanți furnizori din România pentru motoare complete, piese de schimb și lubrifianți pentru camioane, autobuze, autoutilitare ușoare, utilaje de construcții și agricole.
Compania dispune de o rețea națională extinsă, cu 16 birouri comerciale și 17 depozite, localizate strategic în orașe precum București, Voluntari, Ploiești, Pitești, Constanța, Craiova, Râmnicu Vâlcea, Galați, Iași, Oradea, Cluj, Arad, Sibiu, Brașov, Târgu Mureș și Timișoara.
Suprafața totală de depozitare ajunge la aproape 4.000 mp, dintre care 2.000 mp sunt situați doar în București.
Stocul din România, în valoare de peste 9 milioane de euro în depozitul central din București, include peste 20.000 de repere unice, disponibile pentru livrare rapidă în 1-2 zile lucrătoare. În plus, clienții au acces direct la stocul centralizat din Italia, în valoare de 70 milioane de euro, ceea ce permite livrarea pieselor indisponibile local în maximum 3 zile.