Cartrans Preda a lansat programul „Noua generație de șoferi”

Cartrans Preda a lansat programul "Noua generație de șoferi"

Compania Cartrans Preda, una din cele mai mari companii din România pe segmentul transporturi rutiere de mărfuri, a lansat în acest început de an proiectul „Noua generație de șoferi”.

Prin lansarea acestui program, compania de transport din Ploiești le oferă șansă șoferilor profesioniști tineri, începători și fără experiență dar pasionați de această meserie să se afirme într-un mediu de business sănătos. Acest proiect a plecat în primul rând de la o nevoie a companiei, aceea de a forma profesional pe baza valorilor sale o nouă generație de șoferi cu scopul de a consolida o echipă puternică în cadrul companiei.

InfoTrucker a aflat de proiectul “Noua generație de șoferi” prin intermediul paginii oficiale de Facebook a companiei pe care o găsiți aici, una din cele mai bine administrate pagini a unui transportator rutier din România.

Cartrans Preda a lansat programul "Noua generație de șoferi"

Modul prin care compania a ales să-și comunice intențiile de angajare și mesajul propriu-zis ne-au convins să publicăm și noi anunțul. Despre ce oferă, care sunt condițiile dar și beneficiile puteți citi în mesajul original al companiei. Atenție! Compania nu răspunde solicitărilor venite pe Facebook, ci doar celor pe mail! infoTrucker urează succes tuturor celor care vor aplica pentru un post de șofer profesionist în cadrul Cartrans Preda.

VEZI ȘI: Plata taxei de tranzit HU-GO din Ungaria cu ajutorul cardul euroShell

Cerinţe obligatorii:
– Atestat şofer profesionist transport marfă [C, E];
– Card pentru tahograf digital;
– Atestat ADR (mărfuri periculoase) – obligatoriu la angajare
– Aviz medical şi psihologic valabil;
– Cazier judiciar impecabil şi cazier auto fără incidente majore;
– Disponibilitate de lucru în Europa de Vest pentru perioade de timp între 8 – 9 săptămâni (transport intracomunitar);
– Disponibilitate totală de a efectua tranzit cu ferry pe rute de Marea Britanie/Suedia/Finlanda;

Constituie un avantaj mare dacă prezentaţi la angajare, în plus faţă de cerinţele obligatorii de mai sus:
– Atestat transporturi mărfuri agabaritice
– Dovada cunoaşterii unei limbi de circulaţie internaţională (engleză, germană) la nivel conversaţional

Contractul se întocmeşte iniţial pe perioadă determinată (3 luni) – timp în care se desfăşoară procesul de formare/instruire a şoferului. Pentru cei care dovedesc într-un timp mai scurt abilităţile necesare, perioada de formare se poate reduce la 8 săptămâni.

Beneficii:
– Salariu: salarizare fixă în perioada de formare. Detalii referitoare la acest subiect primiţi de la persoana de contact menţionată la finalul anunţului.
Ulterior perioadei de formare, urmează un nou contract pe perioada de 3 luni de test, în care şoferul va merge singur pe maşină sau în echipaj cu alt şofer aflat şi el în perioada de test.
– Dacă şi perioada de test se încheie cu succes, şoferul îşi intră în drepturi depline ca şofer cu experienţă, beneficiind de drepturile şi obligaţiile aferente. După 3 ani în cadrul companiei, se acordă sporuri de fidelitate care se măresc la fiecare interval ulterior de 2 ani (de exemplu, între 3-5 ani, apoi 5-7 ani, 7-10 ani, peste 10 ani etc).
– Garantăm plata drepturilor salariale fără întârziere! Toate drepturile salariale şi diurna se virează în mod legal pe carduri bancare de euro (pentru diurnă) şi ron (pentru celealte drepturi salariale). Pe parcursul deplasării, se virează 2 avansuri, la interval de câte 2 săptămâni. Salariul (în ron) se virează pe card în fiecare lună pe data de 20 iar diferenţele de diurnă se virează tot pe carduri pe data de 25. Nu se acordă bani cash sub nicio formă.
– Condiţii de muncă la nivel occidental, pe o flotă formată din vehicule Euro 6 şi Euro 5 EEV (Volvo Trucks, Mercedes-Benz, Scania, MAN producţie 2011 – 2016), cabine mari, frigidere.
– Începând cu achiziţiile din 2016 toate maşinile vor fi dotate şi cu clima de staţionare.
– Rutele pe care se lucrează: Benelux – Germania, nordul Franţei, Marea Britanie, Danemarca, Spania, Italia;
– Loc de muncă stabil, la una din cele mai performante companii de profil din România, cu un portofoliu de clienţi serioşi şi stabili;
– Schimbul şoferilor se face în Olanda (Venlo), cu microbuzele companiei, la fiecare 8 săptămâni, urmate de 10 zile de concediu (plecările spre NL sunt în fiecare joi după-amiază iar întoarcerea este duminică seara).
– Instruire continuă teoretică şi practică, în scopul obţinerii coeficienţilor de conducere economică ce vă pot aduce bonusul lunar (informaţii despre aceste sistem veţi primi doar la interviul de angajare, nu prin telefon);
– Deşi angajăm din toată ţara, un avantaj deosebit au conducătorii auto cu domiciliul în zonele Braşov, Sighişoara, Tg. Mureş, Cluj, Oradea (de-a lungul drumului european E60), Făgăraş, Sebeş, Deva, Arad (de-a lungul drumului european E68), Făget, Lugoj, Timişoara (E70). Cei cu domiciliu în aceste zone, vor putea fi preluaţi cu microbuzul din oraşul de reşedinţa la fiecare deplasare până la punctele de schimb, precum şi invers, la întoarcere vor fi lăsaţi în aceleaşi zone de reşedinţă.

Sarcini specifice:
– Transportul de mărfuri pe rute intracomunitare, cu sisteme autotractor+semiremorcă cu MTMA 40 tone, conform instrucţiunilor primite de la dispecerat;
– Comunicarea permanentă cu dispeceratul privind desfăşurarea transportului prin metode de comunicare moderne (computere on-board Transics TX-Sky dotate cu scanner sau telefoane Blackberry);
– Respectarea cu maximă stricteţe a timpilor legali de lucru conform normelor AETR (regulamentului CE 561/2006) şi a orelor de prezentare la încărcare, respectiv livrare.

La Cartrans Preda nu se folosesc mijloace de manipulare a tahografului!

Facilităţi în traseu:
– Contracte de intervenţie service 24/7 în întreaga Europă (Volvo Action Service/Mercedes24/TruckPoint Bridgestone), fără a avea timpi de staţionare. Şoferii nu efectuează intervenţii asupra vehiculelor în traseu, cu excepţia penelor simple de anvelope. De asemenea, Cartrans nu trimite echipe de service prin Europa ca să aşteptaţi cu zilele prin parcare să vină mecanicii de la garaj.
– Toate vehiculele sunt dotate cu aparate de taxe drum automate, pentru toate ţările din UE;
– Pauza de 45 ore pe teritoriul Franţei se petrece obligatoriu la hotel;
– Avansuri de deplasare la fiecare 2 săptămâni;
– Carduri de alimentare carburant şi carduri în valută pentru plăţi diverse; compania Cartrans lucrează exclusiv cu sisteme de plată electronică. Nu se lucrează cu cash;
– Transport de la Ploieşti până la punctele de schimb (şi invers) asigurat de microbuzele companiei (Mercedes Vito de ultima generaţie)

Persoana de contact (de luni până vineri, doar între orele 08.00 – 17.00):
George Vasile, trainer
Ţel: (+40) 743 019.924, email: george.vasile@cartrans.ro
Mai multe informații despre companie puteți afla de pe – cartrans.ro

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker