Editorial

Ce știi să faci pentru a emite pretenții de CEO?

Fiecare din noi ne știm limitele sau cel puțin așa ar trebui, și toți dorim să avem locuri de muncă bine plătite, asemenea unor CEO.

Problema este că înainte de a cere, probabil trebuie să ne gândim, dacă gândim, ce anume putem oferi la schimb. Căci, vedeți voi, nici măcar biserica nu face pomeni.

Ce știi să faci pentru a emite pretenții de CEO?

În branșa asta a noastră, majoritatea visează bani, cât mai mulți și cât mai ușor obținuți. Dar pregătire există pentru asta? Experiență? Aș spune că nu prea, dar se merge pe sistemul, noi cerem și vedem apoi ce facem.

Personaje bizare, care au furat toată viața lor bidoane de motorină, lucrează în prezent pe 1.600 euro maxim, dar nu acceptă locuri de muncă decât de la 3.000 euro în sus. Serios? Păi, competență pentru acel post de “boss”, există?

O limbă străină, nevorbită din mâini, ci prin viu grai, știm?

Să nu mai spun de experiență pe acel segment de transport, care o fi el, căci fiecare are specializarea lui.

Nu! Asta nu prea contează, important este că știu să țină volanul în mână și că “eu nu fac peste 6 programe”. N-am prea auzit de Reg. 561 sau Trace în viața mea, dar găsesc eu vreun coleg în parcare să-mi explice cu „programele” astea.

VEZI ȘI: Primele informații despre noul autocar Setra S 531 DT

Ideea este că persoane din ce în ce mai nepregătite abandonează galețile de var și mistriile reorientându-se cu tupeu spre branșa asta doar pentru că au auzit că „șoferii de TIR” câștigă bine și au gagici peste tot în Europa.

Auziți, da’ oglindă, oglindă aveți prin casă? Eu cred că nu, pentru că nu prea pare să fiți prieteni nici cu oglinzile, și nici cu apa.

Ne doare că nu suntem respectați în Europa?

Priviți în jurul vostru prin parcări și veți întelege de ce se întâmplă asta!

Haine atârnate la uscat pe capota camionului, șosete albe în combinație cu șlapi de plaja și pantaloni de „treling”, limbi străine vorbite în limbajul muților etc.

Acestea sunt personajele care ne trag în jos, dar emit pretenții jignitoare. Oameni buni, din lipsa de șoferi cu adevărat profesioniști, criteriile de selecție pentru angajare în această branșă au cam dispărut.

Din păcate, parcările, locurile unde altadată se întalneau profesioniștii, oameni care iubeau și respectau meseria asta s-au transformat într-un bâlci, unul ieftin al unor oamenii cu pretenții mari, dar care nu oferă absolut nimic, poate doar pagubă.

Textul nu se adresează tuturor, căci încă mai există șoferi profesioniști serioși, dar din păcate această specie este pe care de dispariție.

Un personaj care între timp a ajuns președinte, naiba știe cum, a emis totuși o chestie interesantă, let’s make … great again.

Eu vă propun să #letsmaketransportgreatagain.

Din aceeași categorie...

Back to top button