EconomicTop News

Cefin Trucks mizează pe serviciile financiare oferite clienților

Cefin Trucks își reorganizează modelul de business, dorind ca în următorii 3 ani serviciile financiare oferite clienților pentru achiziția de camioane să devină principala sursă de venituri.

La conferința în care a prezentat rezultatele din anul 2021, Cefin Trucks a anunțat patru direcții de evoluție: dezvoltarea serviciilor financiare, o puternică digitalizare a tuturor proceselor, extinderea rețelei proprii de service și dezvoltarea gamei de produse.

Cefin a reintrat anul trecut pe piața de servicii financiare, odată cu lansarea mărcii AIC Financial Services. Compania oferă servicii de închiriere vehicule (40 de camioane specializate închiriate în 2021), vânzări în rate (70 de vehicule rulate vândute în 2021) și intermediere pentru finanțările în leasing (80 de camioane noi și rulate vândute în acest mod anul trecut). Tot anul trecut, compania a inițiat procesul de digitalizare a colectării de date de la clienți și parteneri.

VEZI ȘI: Ford F-Max alimentat cu un mix de hidrogen și motorină

Anul trecut, serviciile financiare au reprezentat 5% din profitul companiei. Cefin vrea să crească treptat importanța acestora, până la 50% din profit în 2024. Dacă în 2021, 15% dintre camioanele noi au fost vândute cu intermediere financiară oferită de companie, obiectivul Cefin este ca această proporție să crească la 25% în 2022 și 75% în 2024.

”Piața de automotive se mișcă, iar importanța vânzărilor de vehicule scade, în timp ce crește importanța serviciilor cu valoare adăugată pe care le cer atât clienții, cât si partenerii. Pentru perioada următoare, Cefin Trucks mizează pe serviciile financiare și digitalizare ca fiind diferențiatorii importanți pe care să îi implementeze si care să ne ducă la următorul nivel de dezvoltare”, a declarat Robert Maftei (foto stânga), Chief Strategy Officer & Sales Finance Director.

Din aceeași categorie...

Back to top button