Cererea de piese auto online a crescut cu 36% în 5 luni

Autohut.ro, unul dintre principalii jucători de pe piața de piese auto online, anunță o creștere de 36% pentru cererea de piese auto online în ultimele 5 luni. Astfel, s-au analizat principalele beneficii la achiziţia pieselor auto prin intermediul comenzilor online faţă de varianta clasică, achiziţionarea din magazin. Cei care au făcut analiza au identificat următoarele 5 beneficii ca fiind cele mai importante pentru un cumpărător cu cunoștințe medii despre mașini:

1. Economie semnificativă – Prețurile oferite online sunt cu până la 70% mai mici decât în magazinele tradiționale sau service-uri;

Cererea de piese auto online a crescut cu 36% în 5 luni

2. Mai multe produse pe stoc – În magazinele tradiționale nu există posibilitatea de acces la peste 2 milioane de piese și accesorii, cum e în cazul Autohut.ro;

3. Confort – Este mai facilă comanda unei piese sau a unui accesoriu din mediul online, iar livrarea va fi făcută direct acasă sau la service, astfel că se elimină drumul până la magazinul tradițional, unde există riscul de a nu găsi piesa pe stoc;

4. Informație – Accesul la informații detaliate legate de piese, a brandului acestora, a fiabilității produsului și a condițiilor de garanție oferite de producător;

5. Se pot compara prețurile – Orice preț se poate compara între diferite magazine online, astfel încât cumpărătorul să ia cea mai bună decizie fără să fie nevoie să circule prin oraș pe la mai multe magazine tradiționale.

Aceste beneficii au fost identificate ca urmare a interacțiunii cu clienții Autohut.ro atât în timpul comenzilor, cât și prin feedback-ul oferit după încheierea cu succes a unei tranzacții.

Follow #infotrucker