
Windrose își extinde ambițiile globale și plănuiește să construiască fabrici atât în Statele Unite, cât și în Europa, consolidându-și astfel prezența pe piața internațională.
Windrose, un start-up chinez de camioane electrice, se extinde rapid pe plan internațional cu planuri de a construi fabrici atât în Europa (Belgia), cât și în SUA (Georgia).
Această expansiune ambițioasă este susținută de succesul remarcabil al primului lor model. Acesta a atras peste 6.000 de precomenzi, majoritatea din SUA, inclusiv de la companii importante precum Nike.
Camionul electric Windrose a fost deja testat în China de către Decathlon. Urmează să fie testat în Franța și Benelux în acest an. Mai mult, a fost folosit recent pentru a testa sistemele de încărcare MCS dezvoltate de BorgWarner. Demonstrează astfel versatilitatea și compatibilitatea sa cu tehnologiile de ultimă generație.
VEZI ȘI: Primul camion de tractare 100% electric din lume
Designul său, inspirat de Tesla Semi, a contribuit la creșterea popularității sale. De asemenea, se poziționează ca un rival serios pentru modelul Tesla.
Cu o prezență tot mai puternică în Europa și SUA, și cu un număr impresionant de precomenzi, Windrose se afirmă ca un jucător cheie pe piața globală a camioanelor electrice. Contribuie astfel la accelerarea tranziției către un transport mai sustenabil.