CIFA și-a extins gama Energya cu prima pompa-malaxor hibridă din lume

CIFA și-a extins gama Energya cu prima pompa-malaxor hibridă din lume
CIFA a expus în premieră mondială la Bauma 2019 prima pompă-malaxor hibridă din lume, modelul Magnum MK28E din gama Energya.

În cadrul standului său de la Bauma 2019, grupul Zoomlion a expus o gamă variată de utilaje și echipamente, printre care și două premiere mondiale de la CIFA – Magnum MK28E, prima pompa-malaxor hibridă din lume, și noua pompă de beton Carbotech K67H.

CIFA și-a extins gama Energya cu prima pompa-malaxor hibridă din lume

Extinderea gamei Energya cu Magnum MK28E, prima pompă-malaxor hibridă din lume, confirmă faptul că sustenabilitatea este una dintre valorile de bază ale companiei CIFA în dezvoltarea de noi produse.

Mai mult, prin lansarea lui Magnum MK28E, compania din Senago devine lider incontestabil de piață în segmentul de transport și pompare a betonului cu zero emisii.

Magnum MK28E combină două inovații care disting CIFA de restul producătorilor de echipamente pentru transportul și turnarea betonului: tehnologia plug-in hibridă și carbonul, cel din urmă fiind la confecționarea tubulaturii.

Lucrări durabile pe șantierele din interiorul orașelor
Pompa-malaxor este caracterizată de un tambur cu capacitatea de 7 metri cubi, un braț de pompare de 28 de metri, ale cărui ultimele două segmente sunt produse din carbon, și tehnologia hibridă.

Alegerea carbonului (material deja folosit de CIFA pe autopompele de beton din gama de top și pompele-malaxor, denumit Carbotech) este o soluție sustenabilă, deoarece greutatea redusă permite arderea unui procent mai mic de carburant în faza de transport a betonului, în timp ce păstrează performanța structurală la nivel înalt.

VEZI ȘI: Volvo Buses a construit primul autobuz 100% electric și autonom din lume

Altfel spus, echipamentul oferă aceeași performanță ridicată CIFA cu mai mult respect față de mediu.

Tehnologia plug-in hibridă utilizată permite amestecarea betonului chiar și atunci când motorul camionului este oprit, atât în timpul operațiilor de încărcare, cât și în faza descărcării și pompării în cadrul șantierului. De acest lucru se face “vinovat” un motor electric alimentat de la o baterie litiu-ion.

CIFA și-a extins gama Energya cu prima pompa-malaxor hibridă din lume

Principalele funcțiile gestionate de sistemul electric sunt: rotația tamburului, stabilizarea, deschiderea și închiderea brațului, respectiv pomparea betonului.

Dacă este necesar, motorul camionului poate fi utilizat pentru a reîncărca bateria, asigurând astfel autonomie operațională pompei-malaxor.

Bateria lui Magnum MK28E poate fi încărcată în patru moduri.

Direct de la sursa de alimentare cu ajutorul unui încărcător de baterie montat pe mașină (sistem plug-in), prin intermediul unei coloane de încărcare externă (publică sau CIFA Fast Charge), prin intermediul unui generator acționat de motorul camionului și prin intermediul sistemului KERS (Kinetic Energy Recovery System), cunoscut în rândul fanilor Formula 1, care îi permite lui Magnum MK28E să recupereze energie în timpul fazelor de decelerare ale vehiculului care altfel s-ar pierde.

Magnum MK28E este deja disponibil pe piață, de fapt, acesta a fost deja vândut în țări precum Norvegia și Finlanda, țări istoric sensibile la problemele de durabilitate.

Follow #infotrucker