Cinci provocări pentru următorul guvern de la Viena, conform companiilor de transport din Austria

Cinci provocări pentru următorul guvern de la Viena, conform companiilor de transport din Austria

Ridicarea „privilegiului” acordat camioane diesel sau permisiunea de a conduce camion de la 16 ani sunt doar câteva din provocările industriei de transport pentru următorul guvern de la Viena.

Departamentul transport și trafic al Camerei Economice Federale a Austriei a efectuat un sondaj în rândul companiilor de transport și logistică din Austria pentru a vedea care sunt cele mai mari probleme din această industrie.

Situația de conjuctură din transporturi și logistică este una stabilă, dar companiile care au participat la acest sondaj nu sunt la fel de optimiste, ca în aceeași perioadă a anului trecut, în ceea ce privește perioada imediat următoare.

VEZI ȘI: Lucrările la autostrada A 2 din Germania vor fi accelerate

Tocmai de aceea, reprezentanții departamentului de transport și trafic din Camerei Economice Federale a Austriei au următoarele solicitări de rezolvare din partea noului guvern ca fiind prioritare în industrie: reducerea emisiilor de CO2, așa numitul privilegiu diesel în ceea ce privește unele taxe, lipsa de șoferi, accesul la infrastructură și traficul de tranzit prin Alpi.

Aceștia au și câteva soluții pe care vor să le discute cu noul guvern ales după alegerile din 29 septembrie. Iată care sunt acestea:

Propuneri pentru reducerea emisiilor de CO2
Pentru a atinge obiectivele climatice impuse de UE este necesară susținerea tehnologiilor verzi aplicabile în industria transporturilor. Companiile din această industrie au nevoie de stabilitate legislativă și de susținere financiară pentru implementarea tehnologiilor mai puțin poluante.

Clarificarea „privilegiului” acordat camioanelor diesel
Se spunea că Austria a redus cel mai mult taxele în ceea ce privește acest tip de combustibil, dar dintre țările din UE se află pe locul 11. De exemplu, este mult mai ieftin să alimentezi în Italia decât în Austria.

Fonduri pentru infrastructură
Un punct important este alocarea de fonduri pentru infrastructură și mai ales păstrarea acestora pe plan național. Exemplele din Balcani unde companii din China au investit foarte mult sunt trecute la opțiuni neacceptabile pentru industrie.

Permis de conducere pentru camion de la 16 ani
Lipsa acută de șoferi a făcut ca 77% dintre companii să fie de acord cu această prevedere. Astfel, tinerii pot primi permisul de la vârsta de 16 ani după care timp de 30.000 de kilometri pot merge pe camion însoțiți. De la 17 ani ar putea conduce apoi singuri camionul. Conform reprezentanțiilor din industrie este foarte important să poți să intervii în procesul decizional al unui tânăr în momentul în care vrea să-și aleagă o meserie.

Tranzitul camioanelor prin Tirol
La acest capitol, companiile de transport au prezentat deja un program cu 5 puncte. Aceste prevede îmbunătățirea infrastructurii pentru traficul combinat, riidicarea anumitor restricții în ceea ce privește viteza sau greutatea transportului, dar și investiții în infrastructură și mutarea traficului pe rute feroviare sau navale.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.