Clasamentul pe tari după parcul auto national de comerciale

parcul auto national

Conform unui studiu Autopromotec Observatory, in 2013, 85% din volumul total al marfuri transportate in Europa, au fost livrate pe cale rutiera, restul pe cale aeriana, fluviala si feroviara, pe primele locuri plasandu-se Spania, Marea Britanie si Italia.

In ciuda crizei si concurentei straine agresive, transporturile rutiere din Italia par sa detina, cel putin din punctul de vedere al parcului auto national (aproximativ 5 milioane de vehicule), un loc fruntas in Europa. Mai exact, in urma prelucrarii datelor culese de ANFIA, reiese ca parcul de vehicule comerciale din Peninsula este de 4.921.712, in care intra atat vehiculele ce apartin companiilor de transport cat si cele care fac transport pe cont propriu pentru terti. La nivel european, doar Franta (6.538.000 de unitati) si Spania (5.232.813) stau mai bine, in timp ce, sub podium, gasim Marea Britanie (4.279.078) si Germania (3.107.000).

Aceasta statistica, calculata de Eurostat, ia in considerare aviatie, feroviar si fluvial, si exclude transport maritim.

Clasamentul pe tari după parcul auto national de comerciale

In ceea ce priveste cota de piata din punct de vedere a bunurilor transportate pe rutier, pe primul loc se afla Spania (95.2%), urmata de Marea Britanie (87.9%), in timp ce tarile cele mai intermodale sunt Franta (80.6%) si Germania (64.6%).

Follow #infotrucker