Clienții DKV pot procesa automat factura electronică în sistemul contabil

Clienții DKV pot procesa automat factura electronică în sistemul contabil
Clienții DKV au acum posibilitatea de a-și procesa automat factura electronică DKV în sistemul contabil.

Pentru a putea procesa automat factura electronică în sistemul contabil, aceștia trebuie să adauge o înregistrare de date de tip XML în factura în format PDF. Nu se modifică nimic la factura originală, în format PDF.

Clienții DKV pot procesa automat factura electronică în sistemul contabil

Așa-numita factură ZUGFeRD (Central User Guide of the Forum elektronische Rechnung Deutschland) constă într-o reprezentare vizuală a facturii (în format PDF) și în informațiile din factură sub forma unui set de date structurate și evaluabile automat (un fișier XML).

Astfel, prin ZUGFeRD se evită introducerea datelor greșite, iar prin procesarea accelerată se economisește timp.

Mulți furnizori de software de contabilitate și ERP (Enterprise Resource Planning) asigură compatibilitate cu ZUGFeRD astfel încât mulți dintre clienții DKV pot trece imediat la prelucrarea automată a datelor facturilor.

VEZI ȘI: Mai mult confort cu suspensia pneumatică pentru cabină controlată electronic

Conversia facturii la noul format este automată. Clienții care încă nu  utilizează noul format, pot continua să utilizeze facturile trimise în mod obișnuit.

Pentru mai multe informații despre noua factură de date și furnizorii compatibili de software, accesați www.ferd-net.de.

Follow #infotrucker