Trailer

Primul ansamblu Duo Trailer, din Spania, care utilizează HVO

Scania și Sesé, în colaborare cu Repsol și Volkswagen, au pus în circulație primul ansamblu Duo Trailer, din Spania, care utilizează HVO.

Ansamblul Duo Trailer de 31,7 metri lungime, compus dintr-un cap tractor Scania R650 4×2 și două remorci standard, va parcurge 4.500 de kilometri pe săptămână între orașele spaniole Pamplona și Barcelona.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Potrivit Scania, acest lucru va reduce considerabil emisiile de CO2, datorită conceptului Duo Trailer, care este mai ecologic, dar și a utilizării de combustibil regenerabil.

Acest proiect pilot, ca și altele derulate în alte state europene, urmărește să găsească modalități de îmbunătățire a tuturor aspectelor transportului rutier, inclusiv siguranța rutieră, eficiența transportului de marfă, consumul de combustibil și emisiile.

duo trailer scania spania sese 1

Îmbunătățiri considerabile în toate aceste domenii au fost dovedite prin combinarea modulelor de transport standardizate la nivelul UE, care pot fi separate dacă este necesar. În cazul Sesé, Duo Trailer înseamnă două semiremorci convenționale de 13,6 metri, conectate printr-un dolly și tractate de un cap tractor cu o capacitate de tractare de 70 de tone.

Sesé a fost un pionier în implementarea primei combinații Duo Trailer în Spania în 2018. Acum, Sesé își reafirmă angajamentul față de decarbonizarea transporturilor sale de marfă. Utilizarea Duo Trailer permite, de asemenea, combinarea transportului rutier de marfă cu cel feroviar. Duo Trailer este conceput pentru a circula pe drumuri de mare capacitate, reducând numărul de transporturi mai riscante pe drumurile convenționale.

Combustibil – regenerabil și fiabil

Combinațiile mai lungi înseamnă deja emisii reduse datorită eficienței sporite. Prin utilizarea combustibilului regenerabil, furnizat de Repsol, emisiile de CO2 vor fi reduse și mai mult, cu până la 90%. Biocombustibilul avansat HVO (ulei vegetal hidrotratat) este produs din deșeuri, cum ar fi uleiurile vegetale uzate și reziduurile agricole și forestiere.

VEZI ȘI: Schmitz Cargobull a inaugurat fabrica din Zaragoza

În plus, dispune de certificările de durabilitate cerute de Directiva europeană privind energia regenerabilă și îndeplinește toate cerințele tehnice care garantează utilizarea sa în vehiculele cu motor diesel fără a fi nevoie de modificări. Până în prezent, testele au fost efectuate cu capete tractor cu o singură semiremorcă și alimentate cu HVO pentru mai mult de 550.000 de kilometri, demonstrând rezultate fiabile.

Din aceeași categorie...

Back to top button