Compania din Södertälje vede un viitor fascinant pentru motorul Scania V8

Compania din Södertälje vede un viitor fascinant pentru motorul Scania V8

Deși avem în față o nouă eră, cea a modelelor electrice, Scania încă vede un viitor fascinant pentru motorul V8 folosit pe camioane.

Viitorul motorului Scania V8 se va baza pe utilizarea combustibililor regenerabili, mai multă putere, conectivitate, modulele pentru monitorizarea condusului și un camion cu mai puține piese.

De la debutul său din 1969, motorul Scania V8 a fost cunoscut rapid pentru fiabilitatea și puterea oferite.

Totuși, conducerea companiei suedeze nu avea cum să nu se întrebe dacă motorul Scania V8 va rămâne la baza structurii camioanelor sale, având în vedere noile reglementări privind reducerea emisiilor de carbon.

„În ultimii 20 de ani am trecut de la Euro III la Euro VI și am crescut puterea concomitent cu reducerea consumului. Cred că motorul Scania V8 are un viitor chiar și în noile condiții”, a declarat Anders Gau, inginerul-șef al deparatamentului de motoare cu opt cilindri în V.

În viitor, resursele motorului V8 vor fi necesare atunci când clienții trebuie să transporte încărcături foarte grele.

„Este un motor robust, de mare putere și cu un consum de carburant bun chiar și atunci când camionul pe care este montat transportă sarcini grele, cum ar fi cele din industria lemnului și a mineritului. Chiar și peste 20 de ani de aici înainte vor exista aceste nevoi, motiv pentru care cred că motorul Scania V8 are un viitor”, a completat oficialul Scania.

Și după cum probabil ați intuit, oficialii Scania aduc în prim-plan aceste lucruri întrucât industria auto începe să se mute în zona electrică.

VEZI ȘI: 10 ani de parteneriat între MHS Truck & Bus Group și Academia de Fotbal Gheorghe Hagi

Un alt lucru pe care îl vom vedea în viitor integrat pe motorul V8 va fi un sistem avansat de conectivitate. Componentele vor fi capabile să transmită în timp real informații, iar astfel, managerii de flote vor ști exact când un camion va avea nevoie de revizii sau de mentenanță.

De asemenea, și modulele pentru monitorizarea șofatului vor avea un cuvânt important de spus pentru scăderea consumului de carburnat. Iar aceste lucruri vor ajuta la dezvoltarea unui viitor sigur pentru motorul V8.

Combustibilii regenerabili aduc noi posibilități. Cel puțin acest lucru este susținut de oficialii Scania.

„Trebuie să acordăm prioritate cantităților limitate de biocombustibili pentru zonele de lucru care chiar au nevoie de carburant. Nu avem nevoie de el pentru orașe. Acolo, electrificarea și biogazul pot funcționa. Dar pentru topografii deluroase, în mine și zonele în care sunt necesare aplicații de transport greu de aproximativ 70 până la 80 de tone, avem nevoie de puterea unui V8. Folosind V8 730 pe Bio-fame sau HVO, putem aborda și problemele cu emisiile de CO2”, au completat reprezentanții Scania.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.