Știri

Compania LC3 a achiziționat 50 de Stralis LNG Euro VI

Compania de logistică LC3 și-a reconfirmat parteneriatul cu IVECO prin achiziția a încă cinci unități Stralis LNG Euro VI. Comanda a venit la puțin timp după ce primele cinci camioane cu LNG au început să fie operate.

Cele 50 de unități Stralis Hi-Way propulsate de motoare ce funcționează cu gaz natural lichefiat (LNG), vor fi folosite de compania de logistică, LC3, specializată în transportul cu temperatură controlată și containere ca soluție tehnologică alternativă pentru reducerea impactul transportului asupra mediului.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

După deschiderea primei stații de alimentare cu gaz natural lichefiat (ENI) în Piacenza, LC3 a fost prima companie din Italia care a cumpăra Stralis LNG pentru transportul intern. Stralis Natural Power cu LNG este propulsat de un motor Cursor 8 CNG Euro VI, ce dezvoltă 330 CP. Echipat cu un rezervor de combustibil criogenic (LNG) de 510 litri și patru rezervoare de 70 litri de CNG, acesta are o autonomie de combustibil de peste 750 km.

Aceste caracteristici, recomandă acest tip de vehicule pentru utilizarea pe distanțe medii și lungi. Utilizarea vehiculelor propulsate cu LNG are mai multe avantaje în ceea ce privește impactul asupra mediului și profitabilitate clienților. În ceea ce privește emisiile, motoare cu gaz natural lichefiat sunt mult mai ecologic decât cele diesel Euro VI.

Aceste vehicule fac posibilă reducerea emisiilor de CO2 ale vehiculelor de la 10% până la 100% în cazul în care se folosește bio-metan. În cele din urmă, Stralis LNG este cu până la 5 dB mai silențios în comparație cu motorina, fapt ce-l recomandă pentru misiuni de colectare a deșeurilor și distribuție de noapte.

Cu referire la eficiența costurilor și de economii în ceea ce privește costul total de proprietate: gaze naturale este semnificativ mai puțin costisitoare în comparație cu Diesel. Acest lucru duce la costuri de combustibil fiind redus cu până la 40% (de exemplu, cel mai important factor în evaluarea TCO).

În ceea ce privește Costul Total de Proprietate, trebuie spus că acesta este mai mic în comparație cu un motor diesel, în primul rând datorită costului per litru de carburant care este în medie cu 40% mai mic față de motorină, de altfel, acesta reprezintă și cel mai important factor în evaluarea TCO.

Din aceeași categorie...

Back to top button