Conceptul AeroSR2 anticipează modul în care vor evolua semiremorcile frigo

Conceptul AeroSR2 anticipează modul în care vor evolua semiremorci frigo Lamberet

Prezentat pentru prima dată la Solutrans 2017, conceptul AeroSR2 a fost expus de Lamberet și la IAA 2018, alături de alte 12 inovații.

În toamna acestui an, producătorul francez de semiremorci Lamberet a prezentat 12 inovații, menite să îmbunătățească performanțele produselor sale.

O parte dintre aceste inovații sunt înglobate în conceptul AeroSR2, care anticipează modul în care vor evolua semiremorcile frigorifice în 2019 pe piața europeană.

De asemenea, semiremorca concept marchează evoluția noii game de semiremorci frigorifice SR2.

Conceptul AeroSR2 introduce inovațiile dezvoltate și testate de către producătorul francez în cadrul proiectului EDIT, condus de Renault Trucks, în care a fost responsabil pentru furnizarea suprastructurii vehiculului laborator Urban Lab 2.

Testele de teren efectuate pe zeci de mii de kilometri i-au permis lui Lamberet să experimenteze cele mai eficiente inovații pentru a reduce costurile de exploatare și efectul asupra mediului în conformitate cu reglementările în vigoare.

De altfel, proiectul a fost distins cu „Premiul cinematicii cu emisii scăzute”, acordat de consorțiul CARA-PFA în cadrul Solutrans 2017.

Conceptul AeroSR2 încorporează o evoluție fundamentală a șasiului semiremorcii frigorifice SR2.

Urban Lab 2 a arătat că cel mai bun mod de a îmbunătăți coeficientul aerodinamic al unui vehicul comercial este să-I reduci înălțimea totală. Astfel, semiremorca SR2 oferă acum posibilitatea de a alege între trei module de șasiu foarte joase pentru un câștig total de 5 cm.

VEZI ȘI: Setarea clasei de greutate în aparatul Toll Collect este obligatorie și necesară

Modulul ușor GL de 8 mm este optimizat pentru distanțe lungi, cel HD de 10 mm este dedicat distribuției, iar nodulul SB+ de 10 mm asigură o rigiditate maximă în suportul pentru carne.

Aceste trei module fac ca semiremorca SR2 în configurație standard (anvelopele 385/65 R22.5, izolație ATP și înălțime cuplare 1100 mm) să fie cea mai joasă de pe piață, având o înălțime interioară utilă de 2.70 m și 4 metri înălțime totală.

Câștigul aerodinamic este completat de profilele CX din față și din spate cu mânere integrate.

AeroSR2 vine cu un spate nou, oferind mai multă siguranță și ergonomie, reducând totodată și costurile de exploatare.

Semnătura luminoasă are la bază sistemul patentat Safelight Flex LED produs de Hella, care combină designul și protecția împotriva spargerii. Accesul la zona de încărcare este facilitat de scara Safestair cu rampă integrată.

Însă, cea mai spectaculoasă inovație prezentă pe AeroSR2 sunt spoilerele Aerotails, a căror închidere și deschidere este automată.

Semiremorca vine cu noul sistem de partiție Ergowall, aceasta fiind cea mai eficientă soluție pentru transportul cu multi temperatură de pe piață.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.