COVID-19: Propunerile OTRE pentru relansarea transporturilor în Franța

COVID-19: Propunerile OTRE pentru relansarea transporturilor în Franța
În Franța, OTRE propune o serie de măsuri pentru ca marea majoritate a firmelor să-și poată reveni după pandemia COVID-19.

Chiar dacă transportul a funcționat în perioada de pandemiei COVID-19, firmele mici și mijlocii n-au fost ferite de probleme, iar aici nu vorbim doar de cele din România, ci din întreaga Europă.

COVID-19: Propunerile OTRE pentru relansarea transporturilor în Franța

În contextul generat de pandemia COVID-19, guvernele statelor europene, în colaborare cu patronatele și sindicatele, propun o serie de pachete pentru relansarea activităților din sector.

În Franța, OTRE vine cu o serie de propuneri pentru ca marea majoritate a firmelor să-și poată reveni după criza COVID-19. În prezent, impactul cauzat de pandemie în Franța a generat un lucru nemaitâlnit până acum: 52% dintre vehiculele transportatorilor au rămas la baze.

Asociația franceză a transportatorilor mici și mijlocii spune că recuperarea va fi una într-un ritm încet și gradual, iar la început, această lipsă a activității va duce la o creștere a prețurilor produselor, atât la nivel local, cât și la nivelul UE. Pentru început, fiecare companie trebuie să realizeze că o parte din flotă nu va fi utilizată, însă acest lucru ar putea fi susținut și prin diverse pachete de OTRE.

VEZI ȘI: COVID-19: Măsuri de siguranță pentru protecția șoferilor de camion

În același timp, guvernul trebuie să găsească o soluție pentru a ajuta sectorul, iar companiile mijlocii ar trebui cumva asigurate că vor avea un minim de activitate, astfel încât transportul să nu fie acaparat de transportatori din alte state (aceștia având costuri de operare mai mici).

Totodată, va trebui găsită și o soluție fiscală, dar și socială pentru susținerea sectorului.

În cazul în care aceste lucruri nu vor avea loc, sunt șanse mari ca mulți angajați să fie trimiși în șomaj tehnic, iar operațiunile de transport să fie realizate de alte companii externe cu prețuri de operare mai mici.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.