Noul Crafter a plecat în turneul de promovare #Crafter2Craftsmen

#Crafter2Craftsmen: Turneul de promovare al noului Volkswagen Crafter
După prezentarea oficială în cadrul IAA 2016, cei de la Volkswagen Vehicule Comerciale au plecat într-un turneu de promovare european al noul Crafter.

Timp de patru luni, caravana #Crafter2Craftsmen va trece prin 30 de țări europene și va acoperi aproximativ 42.000 kilometri. De asemenea, noul Crafter va trebui să facă față diferitelor condiții de drum și zone climatice.

Noul Crafter a plecat în turneul de promovare #Crafter2Craftsmen

Fiind un vehicul foarte bine ancorat în provocările de zi cu zi ale meseriilor liberale, scopul acestui turneu maraton este de a găsi meșteri iscusiți în fiecare țară vizitată pentru a descoperi ce anume îi conduce constant spre perfecțiune.

Pentru noul Crafter, Volkswagen a colaborat cu diferite grupuri de clienți, adaptând van-ul său de clasă mare nevoilor și cerințelor acestora, cum n-a mai făcut-o până acum. Rezultatul este unul apreciat de foarte mulți profesioniști. Noul Crafter este un vehicul comercial mult mai practic, eficient din punct de vedere al costurilor și mai inovator.

Turneul a început în Hanovra, cartierul general al Volkswagen Vehicule Comerciale. Aici, echipa #Crafter2Craftsmen s-a oprit la Andreas Berndt, un maestru în prelucrarea și prăjirea cafelei. Acesta a învățat meserie de la marile case de prelucrare a cafelei din Europa.

Fiind în căutare de pasionați și meșteșugari ieșiți din comun, caravana se va opri în Franța și Spania, urmând ca după să meargă pe urmele producătorilor de cimpoaie din îndepărtata Scoție sau a restauratorilor de mori de vând și a negustorilor de flori din frumoasa Olanda.

VEZI ȘI: Transportatorii solicită urgentarea procedurilor de restituire a accizei

Ceea ce unește toate aceste meserii liberale este pasiune pentru perfecțiune. Pe lângă poveștile inedite, scopul caravanei este de a testa performanțele noului Crafter – care acoperă o distanță aproximativ egală cu circumferința Pământului.

O caracteristică specială a acestui turneu de promovare a noului Crafter este faptul că întreaga călătorie poate fi urmărită continuu prin intermediul canalelor de social media precum Facebook și Twitter.

 

Follow #infotrucker