Logistica

DACHSER și-a extins serviciile de livrare B2C cu „targo on-site fix”

„Targo on-site fix” de la DACHSER se adresează clienților corporativi care, pe lângă serviciile business-to-business (B2B), oferă și o gamă de servicii business-to-consumer (B2C).

Consumatorii au așteptări mari de la comerțul cu amănuntul. Mai exact, aceștia vor să facă cumpărături unde și când doresc și să primească ceea ce au comandat într-un loc și la o oră care le convine.

Într-un mediu de piață extrem de competitiv, comercianții cu amănuntul cei mai bine poziționați sunt cei care comercializează bunuri prin intermediul întregii game de canale de vânzare: de la magazinele fizice la cele online și mobile.

La baza unor astfel de concepte omnichannel sofisticate de vânzări se află lanțuri de aprovizionare de înaltă performanță, cu flexibilitatea necesară pentru a se adapta. Spre exemplul, DACHSER a lansat „targo on-site fix”, un nou produs disponibil în întreaga Europă, care sprijină conceptele omnichannel ale clienților săi și permite o flexibilitate totală în ceea ce privește organizarea datelor de livrare.

Mai exact, „tango on-site fix” este un serviciu B2C care permite stabilirea unei date fixe de livrare cu vânzătorul în momentul plasării comenzii.

„În prezent, comercianții cu amănuntul și producătorii trebuie să satisfacă fiecare cerință de livrare pe care o au consumatorii. Pentru noi, în calitate de partener logistic, acest lucru înseamnă că trebuie să evoluăm continuu serviciile și procesele din rețeaua noastră, adăugând în același timp soluții mai simple și mai rapide. Aceasta face parte din strategia de creștere a rețelei noastre europene de grupaj”, spune Alexander Tonn, COO Road Logistics la DACHSER.

VEZI ȘI: EPAL a făcut un pas important spre digitalizarea paleților

Alegând „targo on-site fix”, consumatorii pot stabili o dată fixă de livrare cu vânzătorul în momentul în care fac achiziția. În acest fel, ei pot primi livrarea articolelor, de exemplu, când se întorc din vacanță sau când nu sunt la serviciu.

Această flexibilitate se dovedește a fi un succes, iar DACHSER beneficiază, de asemenea, de o programare mai simplă și de faptul că mărfurile petrec mai puțin timp la sucursala de intrare.

Familia de produse „targo on-site”

Pentru expedierile B2C, DACHSER oferă familia de produse „targo on-site” în întreaga Europă – ceea ce înseamnă servicii și standarde de calitate clar definite, precum și timpi de tranzit scurți prin intermediul propriei rețele de grupaj. Standardele de livrare includ livrarea gratuită la bordură și livrarea la locul de utilizare în cazul manipulării de către o singură persoană.

 

 

Din aceeași categorie...

Back to top button