Dachser va testa un Mercedes-Benz eActros timp de un an de zile

Dachser va testa un Mercedes-Benz eActros timp de un an de zile

Compania de transport și logistică Dachser va utiliza pentru o perioadă de un an de zile un camionul electric Mercedes-Benz eActros cu două axe de 18 tone.

Compania germană de transport și logistică Dachser a inclus în flota de camioane utilizată în distribuția pe distanțe scurte din regiunea Stuttgart și un model complet electric Mercedes-Benz eActros de 18 tone.

De altfel, acest camion nu este primul vehicul electric inclus în flota companiei. Dachser folosește din luna martie 2018 două modele Fuso eCanter în zonele Stuttgart și Berlin.

Cele două camioane electrice de 7.5 tone și noul eActros sunt folosite în special penttru livrări în oraș. Camionul electric al celor de la Mercedes-Benz are o baterie de 240 kWh și o autonomie de 200 de kilometri, acesta urmând să fie utilizat exclusiv în zona Stuttgart.

Autonomia îi permite lui Mercedes-Benz eActros să parcurgă fără probleme distanța de 80 de kilometri între cartierul general Dachser din Kornwestheim și zonele de livrare din Stuttgarter, urmând ca în fiecare seară bateria să fie încărcată la sediul companiei.

VEZI ȘI: Compania germană Rhenus Logistics operează două DAF CF Electric

Daimler testează modelul eActros cu tonaje cuprinse între 18 și 26 de tone, în două faze, alături de 20 de clienți ce au activități de transport diverse, de la distribuție de mărfuri proaspete și congelate, până la pulberi. Toate informațiile colectate de la cei 20 de clienți vor fi analizate de inginerii Daimler și vor contribui la dezvoltarea modelului eActros care va intra în producția de serie.

Ca parte a testelor practice ale „flotei de inovare” a eActros, vehiculele de 18 sau 25 de tone sunt puse în ritmul lor de 20 de clienți din diverse sectoare, ca parte a operațiunilor zilnice obișnuite.

Obiectivul celor de la Mercedes-Benz Trucks este să livreze încă din 2021 un camion de mare tonaj care să permită livrări cu poluare fonică și noxe zero.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.