Dacia a ajuns la 3.5 milioane de unități vândute

Sandero Stepway

Pe 6 noiembrie 2015, Denis Le Vot, SVP Sales & Marketing pentru Europa G9, i-a înmânat lui Jody Panov cheile modelului Dacia Sandero Stepway cu numărul 3.500.000, vândut de la revigorarea mărcii în 2004.

Jody, căsătorită, și mama a doi copii, este fericita posesoare a modelului Dacia Sandero Stepway, prima mașină pe care aceasta a cumpărat-o. Evenimentul a avut loc la dealer-ul Dacia din Mill Lane, o suburbie a Londrei.

[pullquote align=”right” cite=”Denis Le Vot, Groupe Renault SVP Sales & Marketing for Europe G9″ link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Astazi predăm cheile modelului Dacia cu numărul 3.5 milioane și sunt foarte bucuros că facem asta în Marea Britanie, unde marca a fost lansată oficial în 2013.[/pullquote]

Dacia a ajuns la 3.5 milioane de unități vândute

În timpul călătoriei sale în Turcia, părinții lui Jody au observat multe Dacii pe drumuri și i-au sugerat acesteia să se intereseze de model, deoarece ei cred că este o mașină bună. Peste toate, design-ul modelului Sandero Stepway a convins-o pe Jody să viziteze showroom-ul dealer-ului Dacia din Mill Lane Dacia și să comande noul Sandero Stepway.

Atingerea acestei borne de 3.5 milioane de clienți, confirmă succesul Dacia datorită unei clare și simple promisiuni, care îndeplinește perfect așteptările clienților care doresc mașini sigure, fiabile cu caracteristici și servicii moderne, la prețuri accesibile.

Peste 10 ani de succes
În doar 10 ani, Dacia a reușit să vândă 3.5 milioane de unități în Europa și bazinul Marii Mediterane, ceea ce însemană 350.000 unități anual. La doi ani de la înnoirea completă a gamei, marca continuă să se extindă. În timpul primei jumătăți a lui 2015, vânzările Dacia a crescut cu 10.1% ajungând la 290.024 unități. În Europa, vânzările a crescut cu cu 5.5% în prima jumătate a lui 2015 ajungând la 205.436 unități. În France, Dacia și-a păstrat poziția a cincea în topul celor mai bine vândute mărci pentru pasageri de pe piață, cu un market share de 5.3%. Din cele 44 de țări în care este prezentă marca Dacia, 19 au atins niveluri record de vânzări în primele șase luni ale 2015.

Extinderea comunității de clienți
Dincolo de succesul comercial, Dacia a dovedit abilitatea în unirea clienților. În multe țări, proprietarii de Dacia se adună pentru a împărtăși experiențele lor în spiritul a trei valori comune: deschidere, simplitate și generozitate. Mii de clienți participă la evenimente organizate în mai multe țări, arătând devotamentul acestora față de marcă. În Franța, 11.000 de persoane au participat la Dacia Big Birthday Celebration, 6.000 s-au adunat în Cehia, 3.000 în Danemarca și 3.400 în Germania pentru un picnic uriaș. Și pentru a sărbători a zecea aniversare a marcii in Maroc, Dacia a organizat un concert al starului internațional Khaled care a atras 4.500 de oameni și sute de mii de telespectatori.

Aceste evenimente ale comunităților Dacia devin din ce în ce mai populare și permit clienților de a crea legături speciale cu marca.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker