Dacia lansează a doua generație Spring Cargo

La doi ani de la lansare, Dacia a prezentat o nouă generație a modelului Spring Cargo, cea mai mică utilitară electrică din Europa.
În cei doi ani de prezență pe piață, Dacia Spring a atras peste 108.000 de clienți din Europa, din care 93% aflați la prima experiență ”electrică”. Trei sferturi dintre clienți sunt persoane fizice, dar Dacia nu a uitat nici clienții companii.
Comercianții și livratorii se pot baza în aplicațiile lor urbane pe noul Dacia Spring Cargo, o soluție simplă și accesibilă. Modelul se bazează atât de mult pe varianta de persoane, încât la exterior nu se va distinge nicio diferență.
Diferențele apar la interior, unde Spring Cargo renunță la locurile din spate în favoarea unui spațiu de marfă mai mare (1.000 de litri). Destinat aplicațiilor ușoare, modelul poate căra peste 350 kg de marfă, menținând valorile de autonomie ale versiunii de persoane: 230 în ciclu WLTP mixt și până la 305 km în oraș.
VEZI ȘI: București – Brașov și retur cu un camion electric
În funcție de țară, versiunea utilitară a lui Spring poate fi produsă din fabrică, cu o grilă ce desparte locurile din față de zona de marfă și inele de ancorare (Clasa N1), sau carosată de Qstomize, o subsidiară a Renault Group, care elimină cele două locuri din spate (Clasa M1).
Față de prima generație, care venea doar cu motor de 45 CP, noul Spring Cargo poate fi comandat și cu un motor de 65 CP. Modelul electric are o greutate proprie de până la 975 kg, datorită bateriei ușoare, de doar 188 kg.