DAF a prezentat o nouă punte spate și noi motoare pentru autocare și autobuze

DAF a prezentat o nouă punte spate și noi motoare pentru autocare și autobuze

DAF a prezentat la Busworld 2019, eveniment care se desfășoară în Bruxelles între 18 și 23 octombrie, o nouă punte spate și noi motoare pentru autocare și autobuze.

Noua punte spate dezvoltată de DAF se remarcă printr-un consum de combustibil mai mic cu 2% mulțumită unei frecări interne reduse, a unei mase totale mai mici și a unei durabilități sporite.

La fel ca și gama complet nouă de motoare, noua punte spate se încadrează perfect în filosofia DAF: performanțe maxime la cele mai mici viteze fără precedent vreodată, ceea ce reduce consumul de combustibil, reduce zgomotul maxim și crește condfortul pasagerilor.

VEZI ȘI: Germania susține de la buget proiectele de mobilitate pe bază de hidrogen

Noua punte spate stabilește, de asemenea, un nou standard pentru reducerea greutății, fără a sacrifica robustețea. Aceasta este cu până la 70 kg mai ușoară decât oricare alte punți spate motoare pentru autocare și autobuze.

Un bonus suplimentar este acela că uleiul din corpul osiei trebuie să fie schimbat doar o dată la 540.000 de kilometri, ceea ce duce la niveluri mai mari de funcționare pentru autocar sau autobuz.

Gamă nouă de motoare
Noua gama de motoare PACCAR Euro III și Euro V pentru autocare și autobuze este cu până la 12% mai eficientă decât motoarele pe care le înlocuiește și se bazează pe un propulsor Euro VI la fel de fiabil și eficient lansat în 2017.

DAF a prezentat o nouă punte spate și noi motoare pentru autocare și autobuze

Noile propulsoare se remarcă prin eficiență și funcționarea silențioasă, oferind o putere excelentă și cuplu la turații foarte joase, de până la 900 de rotații pe minut. Mai mult decât atât, cu noua transmisie oferită de DAF Components, noile motoare pot atinge o viteză de croazieră la puțin peste 1.000 rpm ceea ce înseamnă un confort crescut la interior.

Noul motor Euro V PACCAR MX-11 este disponibil cu puteri de 300 kW / 408 CP și 330 kW / 449 CP. Acestora le corespund cupluri de 2.100 Nm, respectiv 2.300 Nm. Noile motoare Euro III și Euro V PACCAR MX-13 sunt disponibile cu 315 kW / 428 CP cu 2.300 Nm, 355 kW / 483 CP cu 2.500 Nm și 390 kW / 530 CP cu 2.600 Nm.

Modulul de șasiu DAF LF potrivit pentru autobuze compacte
În plus, DAF propune pentru producția de autobuze compacte de 30 până la 40 de locuri, respectiv autocare de lux, modulul de șasiu DAF LF. Producătorul olandez furnizează acest șasiu cu ampatemente cuprinse între 3.05 și 6.70 metri, echipate cu motoare PACCAR PX-5 cu 4 cilindri în linie și 6.7 litri PACCAR PX-7 cu 6 cilindri în linie Euro VI cu puteri de la 152 CP la 320 CP.

 

 

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.